Gå til innhold

da krangler vi igjen...

Anbefalte innlegg

jeg vet ikke om jeg orker mere nå.....har en samboer med 2 barn med 2 forskjellige mødre og vi har 2 barn sammen.

Mødrene til barna gir seg totalt blaffen i barna og de begge har hatt BV på døra. :(

De ringer hele tida og vi må endre planer på dagen fordi de bare plutelig skal sende barna til oss(må reise med tog 2 timer)...selv om vi sier det ikke går så gjør dem det...far og mødre har faste avtaler, men de blir ofte brutt av mor....jeg blir så lei og fortvilt, vurderer å flytte fra far pga de mødrene....men skal de få ødelegge forholdet vårt?:S

Og jeg er veldig glad i barna også så har ikke så veeeldig lyst å dra...:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142885538-da-krangler-vi-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan dere ikke heller bygge opp en sak mot disse mødrene slik at de blir fratatt foreldreretten, eller at dem mister omsorgstid emd barna.

synd det går utover deres forhold. han er faren dems og må ta seg av ungene når mor snur ryggen til ugnene sine,.

du burde ikke dra.. men kansje far er nødt til å sette ned foten sin innimellom også.. fortelle hva han mener,

dere må stå sammen som et par. ikke ta fra han den tiden han har med deres unger.

går bra i perioder med dem(mødrene), men jeg synes de kunne brydd seg mere...vil ikke legge ut for mye detaljer her, men jeg tror de hadde hatt det bedre her....men på en måte er de glad i moren også fordi de får ting, de får stort sett alt de peker på, men kunne gitt mere kjærlighet heller mener nå jeg:S de blir kjøpt...:S

ja vil jo ikke at mine barn skal lide pga mødrene til de andre barna...men jeg vet ikke om jeg orker mere nå...:(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...