Gå til innhold

Hva synes dere om tøyet på Cubus??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøper bukser der. Datteren min på 2,5 år er veldig smal og jeg har funnet et par modeller på Cubus som holder seg oppe uten for mye snurping av linningen.

Status bryr jeg meg null om, men kan ikke skjønne at Cubus skulle stille i noen annen kategori enn H&M, KappAhl eller liknende.....men hva vet jeg ;-) H&M syns jeg forresten har elendig kvalitet på barnetøyet, tåler jo nesten ikke vask før det ser slitt ut.

Syns de er ok, og mindre ok. Klærne er enten rare og stygge, elller ok. Passer kanskje ikke helt min stil, finner mer fint på HM.

Babytøyet fra Cubus er noe skikkelig dritt, bodyene er korte i lengden, men store i bredden, så de passer ikke min tynne lange baby. Han drukner i genserene og i jakkene derfra. Har kjøpt en jakke i str 62, og nå etter 4mnd sitter den endelig bra, men er litt kort.

Annonse

Kjøper ofte bukser til meg selv der. Synes de innimellom har mange tøffe. Og passer min fasong. Ikke helt slank, men finner mange fine bukser der.

Ellers synes jeg toppene kan være kjedelige ja.....Men egentilg på lik linje som HM.

Har handlet lite til meg selv etter at de la om klesstilen for et par år siden. Da ble det ikke helt min stil lenger.

Handler litt til barna, men er ikke helt fornøyd. Blir ikke klok på størrelsene. Til 2 åringen er enkelte plagg fint passelige i str 80, mens andre ting er for lite i 92. Og spesielt bodyer mister fasongen og fastheten i stoffet etter få vask.

liker de ikke noe spesielt, kanskje til meg selv men ikke til barna, klærne er korte men brede i barnestørrelsene, krymper fort i vask og ser fort slitte ut, pluss det er vanskelig å bort flekker fra de klærne. også ser de rett og slett kejedelig ut...kjeøper sjelden klær til barna mine på cubus for å si det sånn. men h&m derimot er myyye bedre, normale størrelser som ikke blir så fort små...lett å få bort flekkene og de holder seg mye lengre. pluss at klærne har penere farger og ser penere ut.

De varer ikke så lenge da! Jeg tenker at det er bedre å heller legge litt mer penger i klærne, så varer de lenger! Iallefall er det viktig for meg som flerbarnsmamma, der klærne går i arv.

Klærne på Cubus er av stort sett dårlig kvalitet, etter min mening. Men litt basic-voksenklær har jeg kjøpt i det siste allikevel! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...