Gå til innhold

Babysvømming plutselig ikke gøy lenger.... ?? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten min og jeg har den siste mnd gått på babysvømming, og dette var kjempe stas i starten! :) Hun koste seg i vannet og så på alle de andre babyene som også koste seg i vannet.

Plutselig etter 3 ganger så var ikke dette populært lenger... Ca 15 min ut i timen begynte hun å gråte hysterisk, så det resulterte med at vi bare måtte gå fra bassenget.

Jeg konkluderte med at det må ha vært sult som var årsaken da hun ikke hadde ville spise før vi gikk i bassenget fordi hun var mye mer interessert i å se seg rundt på alt og alle...

I dag hadde vi igjen time på babysvømmingen... Jeg stilte med godt mot og tenkte at denne gangen skulle det gå bedre... Hun sov som vanlig i vognen sin en times tid før vi skulle inn i garderoben, fikk spist godt denne gangen da vi kom før alle andre så det var stille og rolig rundt henne når hun skulle spise. Ja dette skulle gå fint i dag! Men nei.... :(

Vi gikk ut i bassenget og hun lekte fint med badeanden sin, men når vi skulle begynne timen og stilte oss i ring, da begynte hun igjen å gråte hysterisk... :( Hva gjør vi no da?

Har jo så lyst at hun skal syntes dette er kjekt igjen, slik det var i starten...

Instruktøren mente hun sikkert var kommet i alderen der hun er blitt litt mer skeptisk til andre mennesker og at det er derfor hun syns det er ok helt til vi går i ringen... Men hvor lenge vil dette vare da... jeg har jo ikke lyst å tvinge henne til dette, men samtidig har vi betalt 2000 kroner for å være med på det, og vil ikke at de pengene skal gå til ingenting...

Uff... Noen andre som kanskje har erfart det samme? Og kanskje kan komme med noen trøstende ord om at det snart går over?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun, virker litt som det kan være fremmedangsten som herjer. Ser på vårt kurs nå at halvparten av barne inkludert min som synes det er skummelt med nye ting og nyefolk.

Noen ganger ler han og koser seg hele økten i vannet andre ganger tåler han nesten ingenting og vil bare være i armene mine og stå på låret eller magen min. Så jeg ser veldig an. Blir han hysterisk når instruktøren kommer for å ta dukk og sånt hopper vi over det den gangen.

Håper det går fint for jenta deres. Google gjerne fremmedangst hos baby. Står litt i linken under. Gleder meg til denne fasen er over. :)

http://www.babyverden.no/Har-barn/Barnet-0-1-ar/Psykisk-utvikling/En-hel-verden-av-mennesker-og-ting--56-12-maneder/

Skrevet

Takk for svar <3 Løvemamma <3 :)

Ja, kan kanskje være det... Hun er 4 1/2 mnd...

Blir godt når fasen er over ja... Men inntil da vurderer jeg å ikke gå på mer babysvømming... Føler meg så fæl som tar henne med på noe hun får helt panikk av... Selvom jeg så hvor kjekt hun hadde de første gangene!

Kjipt... vi vil jo bare gjøre noe som kan være gøy for oss begge, og som ikke minst kan få oss ut av huset og kjøpesenterene (!) i ny og ne...

Men men... Ikke alt går som planlagt når man har disse små :) Det er jo litt av det kjekke med de også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...