kokelimonke Skrevet 8. februar 2011 #1 Del Skrevet 8. februar 2011 Er ca halvveis i svangerskapet, formen er endelig på vei oppover igjen og jeg har ingenting å gjøre....zzz... Skulle gjerne ha jobbet, men var litt uheldig med timingen denne gangen; nyutdannet og vanskelig å få jobb. Orket ikke å ta en hvilken-som-helst-jobb, og nå som det er godt synlig er det nok ikke mange som vil ansette meg uansett! Har meldt meg som frivillig, men ikke fått noe respons enda. Skulle så gjerne ha kommet hjem fra jobb, sliten, men hvertfall etter å ha gjort noe vettugt! Mister jo helt piffen av å gå sånn å surre...:-/ Ble litt sytete dette kanskje, men er det noen som er i samme situasjon, eller som har noen "to-do"-tips?! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142885413-kjeder-meg-i-hjel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
funky Skrevet 8. februar 2011 #2 Del Skrevet 8. februar 2011 Vet VELDI godt hvordan du har d... prøver virkeli å få meg jobb, men her på denne lille plassen er d jammen ikke lett... så nå har jeg begynt å strikke lester (!!!!!), lager armbånd, maler dørkarmer som egentli ikke skal males, tok imot en kommode som vi egentli ikke trenger, og har malt den... ja, så til helga skal jeg bake en dåpskake til nevøen og niesa mi, (tvillinger)... etter d blir jeg vel å gå på veggene her... bor i ei lita bygd, eller en liten plass med 2000 innbyggere... uvant, å komme fra en by med nesten 50 000 innbyggere og hit, men min sønn på 5 trives... samboeren min er herfra! Hehe, lurer noen ganger på hva som rørte seg i hodet mitt da jeg gikk med på å flytte hit, men men... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142885413-kjeder-meg-i-hjel/#findComment-142885490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popelko Skrevet 8. februar 2011 #3 Del Skrevet 8. februar 2011 Åh, jeg kjeder meg goså. Er sykmeldt pga kraftig bekkenløsning, så begrenser seg jo så kalrt litt hva jeg kan gjøre. Har sønnen min hjemme bortsett fra 2 dager hvor han er i bhg. Men på kveldstid blir timene lange. I går var jeg ute å handla garn og heklepinner, så har begynt å hekle til babyen.Jeg er ikke noe spesielt flink så blir bare noe småtteri, men får da tiden til å gå + at jeg har fremkalt bilder som jeg venter å få i posten kanskje i morra, da skal jeg begynne å scrappe litt igjen, begynte med at album til førstemann som jeg ikke er helt ferdig med, så skal fortsette med det + at jeg tenkte å lage en scrapbook om svangerskapet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142885413-kjeder-meg-i-hjel/#findComment-142885617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håperpåvinterbarn Skrevet 8. februar 2011 #4 Del Skrevet 8. februar 2011 kan du starte noen prosjekter? Er du flink med hendene for eksempel? Jeg er i jobb, men driver litt på si med håndlagde produkter som selges på epla.no (et sted man kan lage nettbutikk gratis). Det kan ihvertfall være en ide til noe å gjøre. Du kan lage hva som helst. Jeg har dyr som trenger pass og stell, det hjalp når jeg hadde en liten periode der jeg var arbeidsløs... Veninnen min holdt på å gå på veggen etter endte studier, tok henne 6 mnd å få relevant jobb. Hun tok en drittjobb bare for å unngå å bli gal, men i din situasjon så er ikke det så enkelt. Skjønner godt at håpløsheten kan ta tak i deg, men da gjelder det å lage seg faste rutiner tror jeg. Dele opp dagen i ting som "må gjøres". Lykke til!!! Føler med deg! Krysser fingre for at du etter endt permisjon finner drømmejobben!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142885413-kjeder-meg-i-hjel/#findComment-142885628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokelimonke Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 8. februar 2011 Så flinke dere er! Jeg har absolutt noen album som skal fylles opp, og burde få trent litt mer nå som formen er på vei opp, meen.. er rart med det, når man først mister litt piffen blir man helt tiltaksløs, farligfarlig!! Har hatt jentene mine hjemme fra bhg på endel kosedager i det siste, og kommer sikkert til å fortsette med det utover våren, men savner liksom det å utfordre meg selv, samt voksenkontakt. Er på kaféturer i ny og ne med venninner, men igjen, det fyller liksom ikke helt behovet. Har tom vurdert om det er noe jeg kan starte for meg selv, men her i Oslo finnes jo kafeer og små butikker på hvert eneste gatehjørne.. Har ingen spesiell hobby dessverre, men kanskje jeg skulle fått meg det ;-P Har ikke sett epla.no før, det var en interessant side! Det ordner seg til slutt, selv om det er litt mørkt til tider, hjelper jo ikke med overdose av hormoner heller -!-, men ikke så lenge til våren nå, det skal bli godt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142885413-kjeder-meg-i-hjel/#findComment-142885729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå