Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter. Venta sist også. jeg sa til legen min at jeg var bekymret for at forsteret skulle være dødt, for man leser jo mye om det. derfor målte han hcg, og den steg som bare det. Så nå har jeg slappa litt av. har bare en uke igjen av 1 trimester også. Så jeg smører meg med tolmodighet og venter til jeg får inkalling..

Annonse

jeg har fått tidlig Ul var i går i uke syv og skal igjen om fjorten dager, men er kun fordi jeg miste i uke 10 i november og har hatt brunlig utflod i dette svangerskapet. Fikk se et lite bankende hjerte og det hjalp utrulig mye for har vært livredd.men det ska sies at hadde jeg ikke hatt SA en på forhånd så hadde også jeg ventet.

Vi venter til den ordinære.

Men, jeg har planer om å bestille time hos jordmora jeg gikk hos forrige gang, for hos henne fikk jeg høre hjertelyd på nr 1 da jeg var litt over 14 uker på vei. En utrolig sterk opplevelse! Så den vil jeg ha igjen ;o) Og får jeg høre hjertet så vet jeg at det er liv, og da kan jeg fint smøre meg med tålmodighet til ordinær ul.

Tenkte å bestille time til neste uke, er da 12 uker, så håper på å få høre hjertelyden.

Skjønner godt de som vil på UL tidligere. Hadde kanskje vurdert det samme, men syns tiden frem til nå har gått så fort, og så er det ikke så lenge igjen til den ordinære. Men det skal sies, at hvis jeg ikke får høre noen hjertelyd neste uke, så er jeg ikke i tvil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...