Kosermeg Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har lest et sted på nettet at det skulle komme en ny type bag til TFK Joggseter Twist som gjør at barnet lengre kan ligge/sitte mot den som triller barnet. Jeg ringte en av Barnas Hus butikkene og forhørte meg om denne, men de visste ikke noe om den bagen. Er det noen av dere som kjenner til den bagen som skulle komme?
flypapir Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Ja, bagen har kommet den og jeg har sett mange bruke den. Rart de ikke visste om den på Barnas hus... Den heter vel multi-x såvidt jeg kan huske. Her ser du hvordan den kan brukes;
Kosermeg Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2011 Tusen, tusen takk! Da skal jeg sjekke pris, tester mv på denne og så går jeg trolig for TFK-vogna til småen. Er det noen som har begynt å bruke denne multi-x bagen som kan fortelle noe om sin erfaring med den?
flypapir Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har ikke testet den, men må bare si at de har veldig gode priser på bikeshop2000.de
**Lykke** Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Merkelig at de ikke visste om den på barnas hus, det er jo en kjede og barnas hus i bergen selger den (og har den utstilt i butikk)
Sizzy Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Eg har kjøpt denne fra bikeshop2000.de til en mye billigere penge. Eg valgte å ikkje kjøpe vogn på Barnas Hus, da eg synst de hadde en elendig kundeservice. Men den bagen er snedig altså, når ungen er litt større og vil opp og fram kan du gjøre om vogna til en tidlig sportsdel som du har vendt mot deg. Eg har ikkje fått testa det endå, iom at jenta ikkje har komt til verden. Men alt er testa nøye ut på stuegolvet =) Men sjekk ut tyske sider, der kan du se bagen. Og på youtube trur eg det ligg noen filmer!
Kosermeg Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2011 Mange takk for alle svar.Jeg tror jeg ha tatt avgjørelsen på hvilken vogn jeg skal velge i og med denne nye type vognbagen. Jeg skal undersøke priser på de nettsidene dere har nevnt så får jeg se om det er vedt å bestille den fra utlandet kontra å kjøpe den i butikk her i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå