Gå til innhold

Hva er favorittleken til din 2-åring?

Anbefalte innlegg

Jenta vår på 2 år og 3 mnd blir så fort lei av lekene sine og har begynt å si at hun kjeder seg.. Vi er ikke av de som kjøper mest leker til henne og noen ganger tenker jeg at hun burde hatt mer. Men vet ikke hva jeg skal kjøpe som hun kan holde på med en stund. Noen tips?

Fortsetter under...

Lekekjøkken med masse lekemat. Vi får servert masse deilig mat derfra. Ellers er togbanen veldig populær og en stor kurv med masse biler oppi. :)

Vet at mange også er veldig glad i å kle seg ut med skjerf, vesker, sko o.l. :)

Her er lekekjøkkenet fra Ikea veldig populært, og vi får servert de lekreste retter flere ganger daglig! I tillegg leker hun mye med duploen sin, samt går på "skolen" eller "butikken" med dukkevogn og handlekurv=)

Min knert bygger togbane, så kjører han tog etterpå. Kan holde på 1-2 timer med det. Ellers bygger han duplo og vanlig lego, kjører biler og parkerer, ordner med lekemat eller kler seg ut og bygger hytte under stuebordet sammen med storesøster. En annen populær ting er å bygge hoppebane, alle puter på gulvet, så hopper han fra sofaen og ned på de. Også kjører han mye med traktor og gravemaskin. Og puslespill, sånne med 12 brikker er passe vanskelig her i gården. Store perler, maling og tegning samt stempler er og populært, men krever litt vokseninnsats:)

:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...