Mamman til Stella og Håkon Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Var på ny innvendig ultralyd i dag og livmorhalsen min var blitt mye kortere, så i tilfelle lille prinsessa mi skulle bli født nå så fikk jeg en modningssprøyte i midja (AUUU!) å skal ta en til i morgen... Men jeg fikk egentlig lite informasjon om hva den modner? Noen som vet? Blir barnet større en normalen hvis jeg holder ut til termin?
Babyønske �� Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Det er vel lungemodningssprøyte du har fått. Du kan lese mer om hva den gjør her: http://www.rikshospitalet.no/ikbViewer/page/no/pages/sykdom/behandling/detaljer?p_doc_id=47996
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2011 Mulig det legen sa liksom ingenting om hva den var mot å hvordan den fungerte... Takk for linken men er det ingen som vet om selveste barnet blir større hvis det klarer å holde seg inne til termin?
verpesyk81 og lillesnusk Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Barnet blir ikke noe større om babyen holder seg inne til termin. Det er en lungemodningssprøyte som gjør at babyen skal klare bedre å puste om den kommer ut for tidlig. Har ikke noe med veksten ellers å gjøre )
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2011 så godt å høre Da fikk jeg vel det svaret jeg ønsket Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå