♥bebi♥ Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Er det flere som sliter med hodepine? Er på fjerde uka med hodepine nå, begynner å bli mektig lei.. Jeg bare lurer på om det kan ha sammenheng med svangerskapet? Ellers er jeg verdens lykkligste da, sånn bortsett fra den klagedelen:)
wjkcg Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Helt klart sammenheng. Har aldri hodepine ellers, men får det lett nå. Synes det hjelper om jeg starter jobbdagen med et stort glass vann, og fyller på gjennom dagen. Glemmer jeg det får jeg ihvertfall vondt i hodet.
Portishe Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Det sliter jeg også med, har aldri hatt så mange dager med hodepine før, så det må jo helt klart være i sammenheng med det. Prøver også å drikke mye vann, men jobber på kontor med data, og det er jo ikke akkurat med på å hjelpe
♥bebi♥ Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2011 Okei.. Ja, nei det er ikke så lett å huske på å få i seg nok vann heller! Og selvom jeg kanskje husker på det, hender det at det blir for sjelden jeg får det til likevel.. Og ikke nok med at man tisser mer for tia..hoho, ond sirkel nesten.. Men da veit jeg det! Takk for svar:) Og lykke til til dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå