Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Lilleloppa på 4 mnd bæsjer egentlig ganske sjeldent, men hvis hun først skal bæsje bare MÅ hun få på seg en ren bleie først- det slår liksom aldri feil hehe. Skifter bleie, og to sekunder senere har hun jaggu meg bæsja gitt- fint skal det tydeligvis være ja
Nat27 Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Hehe, ser det her også. Reine bleier er best å bæsje i!
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Hvis tulla mi får en smule pålegg på hendene når hun spiser så strekker hun hånda mot meg og viser et misfornøyd fjes Eller rister hånda så det detter av. Morsomt med fisefine barn.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2011 haha, ja sånn er eldstejenta mi også- hun får heelt noia bare hun får litt mat på fingrene eller litt sand fra sandkassa, da må mamma komme FORT og hjelpe til å vaske vekk og tørke bort, hvis ikke er det helt kriiise altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå