Gå til innhold

Kan trassalderen begynne når de er 1 år? Eller har jeg bare fått en veldig sta unge?

Anbefalte innlegg

Hun ble et år like etter jul.

Nå har hun begynt med at hun ikke skal spise sin egen mat. skal ha min (som er glutenfri) Hvis hun ikke får viljen sin, kaster hun fatet og maten sin på gulvet.

Hun nekter å holde vannflasken sin selv, selv om godt kan det.

når vi skal kle på begynner hun å hulke og legger seg flatt ned på gulvet og roper på pappaen.

hvis pappaen drar ut en tur går hun bort til døra og sitter å klapper døra, hulker, legger seg ned på dørmatta og illskriker helt til han er tilbake... dette har skjedd flere ganger. feks når han skal måke snø, levere timelister osv.

uansett avledning osv, gråter hun til han er tilbake. Det lengste hun har holdt på er 2 timer.

Hun bestemte seg for å slutte med bleie, fikk fullstendig "annfall" like før jul når vi prøvde å ta på henne bleien, så hun begynte med og gå på badet og peker på potta hvis hun skal tisse/bæsje. Hvis baderomsdøra er stengt, setter hun seg rett ned på rompa og hyler!

hun sier også fra på natta hvis hun skal noe.

Hvis hun ikke får gå selv når hun vil, får hun også slike *hysteriske*gråte*anfall*

Igår var jeg hos legen med henne, og da prosteterte hun voldsomt på undersøkelsen, og ville ned på gulvet etterpå. så når jeg satte henne på gulvet, puttet hun bamsen sin i stelleveska og begynte å dra hele veska mot utgangsdøra og vinket til legen.

som dere sikkert skjønte er jeg første gangs mor, og ikke fryktlig erfaren på dette området.

Er dette normalt?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...