Gå til innhold

Svaaaaaak positiv, så negativ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så utrolig trett i noen dager nå, i dag er det 28 dager siden forrige mens, men siden syklusene mine ikke er helt stabile (forrige var på 32 dager, men det har gått jamnt nedover siden jeg fikk tilbake mensen etter forrigemann), og jeg ikke har hatt noen tegn på eggløsning, har jeg utelukket en graviditet.. Tok likevel en billigtest i dag tidlig, og den viste svak, svak, svak positiv. Så tydelig at det var en strek der, men det var veeeeldig svak som sagt.. Dum som jeg var, tok jeg en ny test for litt siden, og den var blendahvit.... Uff... Får prøve å holde ut noen dager til før jeg tester igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når testen viser veldig svak positiv, så kan det bety at du har lite Hcg i urinen og da vil en test utpå dagen fort bli negativ. Vent et par dager og test igjen med morgen urin. :o)

Skrevet

Ja, tenker å ta en ny test om noen dager. Men er jo verre å vente med ny test, enn det var som barn å vente på gavene julaften..hehe.. Får prøve å holde meg opptatt med andre ting i mellomtiden :)

Skrevet

Min var også slik, og var negativ i flere dager etterpå. Plutselig var den pos.igjen og ble sterkere og sterkere for hver dag. Minsten er snart 7 mnd. Er sikker på at du er gravid. Lykke til.

Skrevet

Åååååå, akkurat det samme skjedde med meg i dag!

Jeg tok en billigtest i morges som hadde så svak og tynn strek at det var såvidt jeg så den (men det var en strek), og så var jeg dum og tok en ny nå nettopp som var så hvit som den kunne blitt.

Jeg har IKM på torsdag, så nå skal jeg prøve å holde meg til da før jeg tester igjen. (men sannsynligvis går jeg på en smell i morgen igjen)

Jeg er i pp8 nå, og begynner å bli veldig utålmodig og lei. Så jeg hadde blitt så glad om testen plutselig ble positiv igjen!

Skrevet

Vi får krysse fingrene for at det blir positivt for oss begge! :) Men vil ikke håpe på noe.. Brukte ca. et år på å bli gravid forrige gang, så forventer vel nesten at det vil ta lang tid denne gangen også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...