Gå til innhold

Nå kan jeg roe nerva litt :)

Anbefalte innlegg

Hadde en prat med personalansvarlig på jobben i går.. Jeg har vært bekymra for at når jeg må fjerne nattevaktene fra turnus, så kom jeg til å miste tillegga mine..! I Verste fall, hvis jeg må gå over i dagstilling, at jeg mister alt av tillegg! Og vi som hadde lyst til å gå hjemme i 57 uker med 80% dekningsgrad!

Hadde allerede snakka med folka på tjenestekontoret, og de var idioter! "Jaha, du er gravid..?", med en litt gretten undertone.. Nei, her måtte jeg finne ut selv hva jeg ville drive med mens jeg gikk gravid, og det eneste stedet de hadde mulighet til å plassere gravide i turnus, jobber det allerede to gravide, og "det var jo ikke en verna bedrift heller!"

Men jeg fikk meg en positiv overraskelse, for personalansvarlig var helt på min siden av saken :) "Gravid?! Å så gøy, gratulerer så mye!!" Nei, her skulle det tilrettelegges som det aldri hadde blitt tilrettelagt før! Jeg skulle få drive med det jeg ville, og skulle ikke bli tvunget til noe som helst! Og selvfølgelig skulle jeg få beregna foreldrepenger utifra hva jeg tjener nå, med både kveld og netter inkludert! ("Og jeg kunne jo ikke snakke med tjenestekontoret, de er jo uvitende idioter!") ;)

Så nå kjenner jeg at jeg kan senke skuldrene litt, og entre 2. trimester denne uka med et stort glis!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142884496-n%C3%A5-kan-jeg-roe-nerva-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...