Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En forkortelse, evt. et kallenavn, men ikke et navn. I beste fall forstavelsen til et navn.

Skrevet

Kjenner en gutt som heter det. Synes det er et tøft navn:)

Skrevet

Liker ikke i det hele tatt. Det er ikke så mye et navn som et uttrykk. Max fart evt. helmax Egon.

Skrevet

Flott, ukomplisert, ikke "dillete", mandig, sterkt. Passer i alle aldre.

Skrevet

Tenker umiddelbart på Max Mekker. Liker det ikke så godt... Beklager....

Skrevet

Signerer Kakao. For meg er det en forkortelse eller kallenavn.

Skrevet

Signerer Kakao jeg også. Ikke bare er det forstavelsen i et navn, det er forstavelsen i et innmari langt og tungt navn. :P

Skrevet

Ikke en favoritt, men helt greit. Ser det som et etablert navn, ikke et kallenavn.

Skrevet

Jeg er ikke glad i navn med x i, så nei...

Skrevet

jeg liker det supergodt! min nr 2 på guttenavnslista

:)

Skrevet

Liker ikke Max noe særlig.. Maximilian er finere.

Skrevet

Jeg liker det! Desværre heter min søsters katt Max så det var totalt uaktuelt å bruke det til gutten vår.

Uansett er det et kjennt og etablert guttenavn så om dere liker det og velger å bruke det ser jeg ikke at folk har grunn til å reagere på det. Alle har forskjellig smak så uansett hva dere velger vil det være noen som liker det og noen som misliker det....

Lykke til med valget. :)

Skrevet

Tenker ikke nødvendigvis på det som et kallenavn, men jeg synes IKKE det er noe pent.

Skrevet

Max er et flott navn. Jeg skulle gjerne valgt det, men etternavnet hos oss består av kun èn stavelse, så da ble det rett og slett litt "kort" synes jeg. Jeg tenker på Max Manus og han var jo en skikkelig type!

Skrevet

Maximilian er flott, Max er et kallenavn, Eller et hundenavn.

Skrevet

Enig, for meg er Max en hund eller en katt.

Skrevet

Max uflaks?

Nei, ikke noe glad i det.. Ikke Maximilian heller for den saks skyld.

Skrevet

Hvis man har ambisjoner om å bli keiser eller noe i den retning, så synes jeg Maximillian er flott, men Maximillian Olsen, Jensen eller Hansen... Vel. Nei.

Skrevet

Hahhahahahahahah. Maximillian Olsen :)

Synes Max er fint, men det er litt for poppis for tiden, synes jeg. I hvert fall her i Oslo.

Skrevet

Blir ikke Olsen nei:-) Vi har et engelsk etternavn, og storebroren har også et skjeldent engelsk navn, det er derfor vi leter etter noe greit og internasjonalt. tips? Gjerne på M...

Skrevet

Max liker jeg ikke. Det er hardt. Men Maximilian er et av de fineste guttenavnene jeg vet om. Så jeg er veldig glad for at vår sønn ikke blir kalt Max selv om det fort kan forkortes til det.

Hehe, tror ikke det er mange som velger spesielt spenstige fornavn med etternavn som Olsen og Hansen. Har ihvertfall ikke møtt eller hørt om Amadeus Olsen, Celestia Pedersen eller Sokrates Hansen ;o)))

Skrevet

Synes Max enten er kallenavn eller et hundenavn...

Men synes Maxim er et av de fineste guttenavnene jeg vet om!

(Maximilian blir for langt og pompøst, synes jeg...)

Skrevet

Max er helt greit. Ikke på min favorittliste, men et helt greit navn likevel. Vet om to små gutter som heter Max. En på et år og en på fire år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...