Gå til innhold

Endelig er Frida kommet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

31 januar hadde jeg time på sykhuset nok en gang skulle bare levere blodprøve og tiss prøve siden jeg var begynnt å klø noe voldsomt på hele meg.

hadde fått levert alt å sku inn te overlege me 2 student leger, legen sa at han godt kunne strippe meg, eller sett igang fødselen dagen etter på noe jeg takket ja til. jeg var veldig moden. hadde forestten akkurat nåd uke 37 så. kl 13.30 strippet han meg. så dro vi ned til mamma som var på jobb vi måtte lære henne opp med å gi den andre pia våres medisin ho har diabetes 1 som nettopp var oppdaget. så vi henta ho og bestemte oss for å spise lunsj i kantina på sykhuset.

kl 14 var vi så å si nettopp kommet inn på kantina da jeg kjente første rie å den var ikke til å ta feil av jeg ble sittende i ca 15 min før jeg bestemte at jeg sku gå ned til føden bare for å bli sjekket, ville sitte med ctg. kom ned fikk på meg maskinen satt med den i 15min så ville jm sjekke meg var 3cm åpen. nå var kl 14.30 å jeg ringte mannen min å sa nu er det fan så ondt så nå måtte han komme. fikk lystgass lå å pustet meg gennom riene med den. kl 14.50 kom mannen min takk gud for det.

han begynnte straks å massere ryggen min for den kjenntes ut som om at skulle gå til helvete. kl ble 15.15 nå var det så ondt at j ba om å få epedural. så jm sjekket meg en gang til nå var det 6 cm så ho tok vannet mitt. nå hagglet riene på fikk plutselig trykketrang og på 2 trykk kom ho ut. kl 15.47 ho var 47cm lang og 3330g jeg fikk 1 sting så fra 1 rie te ho va ute tok det 1time og 47 min. må bare si at overlegen var veldi overrasket over at jeg kom tilbake så kort etterpå. ps han ville sette meg igang pga farlig svangerskapskløe. så nå takker jeg for meg å sender dere masse føde støv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:):) Hørtes jo ut som en drømmefødsel dette:)

Kan jeg spørre om du gjorde noe for å føde så bra, haha? Bringebærbladkapsler eller no?

Skrevet

Gratulerer så mye med veslejenta <3 hørtes ut som en perfekt fødsel! Lykke lykke til videre og kos dere med de to små :)) klem

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...