Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Har lyst til å overraske pappa`n med en liten gave etter fødselen.. Flere som tenker på det? Hva har dere evt kjøpt/tenker dere å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gangen kjøper jeg en cd-boks med bok han har ønsket seg lenge(springsteen), en liten flaske cognac (120kr på polet) , en pakke røyk og selvfølgelig et pent kort med gode, rosende ord til en flink og støttende pappa og kjæreste!

Denne får han når han kommer hjem første kvelden, sender da sms om hvor han kan finne gaven sin;0)

Forrige fødsel fikk han en klokke fra favoritt fotball-laget, som var gravert på bakside 'verdens beste pappa' og alle barna's navn under teksten!

Og gangen før det, vår første, fikk han cognac, sigar og samle-dvd boks monty python!

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe en gave til mannen min, han har vært helt fantastisk, så det fortjener han absolutt.

Har ikke bestemt meg helt for hva, men vurderer å lage en kurv med ting han liker. Som et x-boxspill, en flaske whisky, potetgull osv, og så har jeg kjøpt en joggedress til jenta vår som han så på, men som vi ikke kjøpte fordi jeg ikke likte den:) Tenker eventuelt å sette kurven i et skap, så finner han den dersom han drar hjem mens vi er på sykehuset.

Jeg har også vurdert å kjøpe konsertbilletter til ham, så han kan ta med en kamerat. Pga kvalme, bekkenløsning osv har det vært lange perioder der jeg ikke har kunnet bli med på så mye, og han har sittet hjemme med meg uten å klage. Da syns jeg det er greit at han kommer seg ut litt.

Kanskje noen andre har flere tips?

Skrevet

Jeg tenkte også å gi gave til pappan denne gangen men er ikke helt sikker på hva ennå.. Men for en stund siden så jeg det var noen her inne som hadde kjøpt mansjettknapper eller slipsnål med barnets navn gravert inn.. Synes det hørtes veldig koslig ut og vurderer dette jeg og :) også er nok en flaske med no godt i når han kommer hjem en fulltreffer!!

Skrevet

Min har allerede fått han,fikk tur sammen med bestekompisen til oslo m/ hotellopphold en helg og TopGear Live billetter :)

Skrevet

Ååå...den likte jeg, Pigalopp! :-)

Tror jeg må kjøpe en sånn....

Bra ide med å hjemme gaven og sende sms med hvor han kan finne den også...tror jeg skal gjøre det også. Vi bor ved siden av sykehuset, så han drar nok hjem på kveld/natt når han kan...

Moro å ha noe å planlegge....wiii!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...