Gjest En til 2011 <3 Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Blir snart gal!! Er blitt så plaget plutselig, har aldri i mitt liv hatt dette problemet før Ser rett å slett ikke ut.... Blir jo ikke bedre heller. Var ikke plaget med denne i forgie svangerskap!! Flere som har det sånn i graviditeten ? Hva kommer det av ?
Atannia Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Kjenner meg igjen her ja. Var ikke plaget under første svangerskap. men nå er det helt ekstremt. har aldri hadd slike utbrudd.
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Dette er grusomt altså! Når jeg gikk med første, følte jeg meg helt på topp. Håret skinte til å med. Denne gangen ser jeg ut som et helvette, sorry ordvalget. Kvisetryne og fett hår!! Ulekkert.... Fikk gutt første gang? Enn du Atannia ?
Portishe Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Jeg skjønner akkurat hva dere mener.. har litt problemer til vanlig, men på langt nær så ille som dette... *sukk* Men hva kan man gjøre? Jeg skal ha gutt forresten.
mimmi89 Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 heihei jeg er plaget av det samme, har forsåvidt vært sånn heeele svangerskapet, er 19 uker straks. Har aldri vært plaget av kviser før, men nå ser jeg ut som en nålepute og det sliter jo selvfølgelig LITT på selvtilitten (nå som vi liksom skal gløde) Dette er foresten mitt første svangerskap så jeg har ingenting å sammenlikne med. Og jeg venter ei lita jente MEN, hehe, drikk mye vann, finn en hudrenser som ikke tørker ut huden for da kan det fort bli verre for huden produserer mer talg. Jeg bruker Vichy, og føler den hjelper med å holde den plutselig fete huden litt i sjakk. Spør på apoteket Det kommer nok av hormonene i kroppen din som også forandrer visse ting.. masse lykke til videre
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Jaaa, det er helt forferdeligt! Hver morgen så gruer jeg meg til å se meg i speilet.. må klemme ca 10 nye småkviser hver dag!! Blir tokig - huden ser hemsk ut! Har masse runt munnen, og nå har jeg fått under øynene også (!). Har ikke problemer med kviser ellers, og har aldrig haft..Håper så at det ikke blir ærr og at det går bort etterhvert. Det var ikke så her i mitt førrige svangerskap.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Nei, du er nok ikke alene. Gaar og er kjempefrustrert her jeg ogsaa. Ser ikke ut! Haka er saa full i kviser at det ser mer ut som et kraftig utslett, og det popper opp nye digre, vonde kviser hver dag rundt om i fjeset. Har masse nedover brystet ogsaa, saa jeg gaar kun i hoeyhalsa gensere. Har proevd litt av hvert, men ingenting ser ut til aa hjelpe. Sikkert naturlig siden det er hormonelt. Kjedelig altsaa!!!
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 Kjipe greier altså. Det er ikke noe morsomt å må spakle lag på lag for å skulle se litt normal ut. Har bestilt time på en hudsalong for å få en dyprens mm.. Vet det er hormonene, men føler jeg trenger en liten oppkvikker Kan jo hende det hjelper litt.... Spent på hva jeg har i magen nå, siden jeg var helt anerledes når jeg gikk med gutten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå