Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og gratulerer med positiv test! :)

Jeg satt inn ett fryseegg 18. januar og har også testet positivt. :)

Skal ikke ha tidlig ultralyd før 3.mars på Riksen.

Håper spiren sitter denne gangen, er omtrent på samme tidspunkt i graviditeten nå som da det gikk gale sist...

Krysser fingrene for oss begge at dette går veien! :)

Det er veldig oppmuntrende å lese om graviditeter etter fryseforsøk! Jeg er førstegangs "fryseeggruger", og skal teste 14 februar:-) Hadde ikke innsett i januar, men titter likevel innom for å si:

Gratulerer så mye til dere alle!!!

Så gøy og motiverende å høre! GRATULERER til dere! Jeg satt inn to egg 1. feb og skal teste 15. feb. Mitt fjerde innsett og er veldig spent, sliten og litt lei..... Godt å høre at dere har lykkes og lykke til Rugekassa ruger på 2 <3! -vi ligger ca likt i løypa vi da :)

Annonse

Hei, Jeg satt inn 2 fryseegg 11 januar. Og testet positiv er 7 +1 denne uken. Var på ultralyd for en uke siden. Og hun så 1 plommesekk så det er en. Vi så også hjertet slå en veldig fin opplevelse. Skal på ny ultralyd 21 februar og det gleder jeg meg veldig til å se . Hilsen m240

Jeg satt inn to frys egg 22 januar. Testet positivt 30 januar og er 5+0 i dag. Skal på tidlig ultralyd 22 februar. Er spent på om det er en eller 2 som har festet seg;) gleder meg til og høre/se hjertebanken!! Ønsker bare og si gratulere til dere som har fått det til. Blir spennende og følge hverandre..;) og lykke til ønskes til dere rugere...!! Sender dere masse babystøv..

Vi satt inn ett egg 27 Jan og jeg testa positivt 8 februar :) har blødd ørlite grann, så fikk målt hcg i går og skal tilbake i morgen for å måle stigning. Blør ikke noe nå så har begynt så smått å glede meg, men tør ikke flytte inn på noe gravid fora ennå. Dette er fjerde insettet vårt på søskenforsøk.

Har time til tidlig ul 2 mars :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...