Nostalgia :) Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Har en gutt i magen, og vil gjerne ha noenn meninger
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Navnet er pent, men jeg er SÅ innmari lei av det :/ Enten så heter barna Noah,Adrian eller Lucas hehehe....
superhygge Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Ja, enig. Kjempefint, men UTROLIG mange små-gutter som heter det nå...selv har jeg faktisk 3 venninner med en liten Noah (Oslo).
Nostalgia :) Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2011 Aha, der ser du ja Når dere nevner det, så tror jeg at noen sa at Noah hadde kommet opp på navnetoppen nemlig Jeg kjenner ingen som heter Noah jeg, men det er tydeligvis blitt mer vanlig Både jeg og pappan har hengt oss opp i det navnet, og liker det begge to... så vi får se om det blir enda en borger med det navnet
Tabitha Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Gubben Noa beit i toa, hehe. Tror navnet var helt ubrukt i Norge før Ole Gunnar Solskjær kalte sin sønn for Noah. Navnet er... ja, fint. Men passer kanskje best på engelske gutter.
NostraStoria Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Minner meg kun om Noahs Ark, beklager! Veldig oppbrukt i tillegg, er det ikke?
Moonfreckle Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har vært forelsket i navnet Noah lenge, men liker dårlig at det er blitt så inmari poppis... Derfor tror jeg at jeg nok at jeg vil velge et av de andre navnene jeg har på lista mi!
trippeltopp Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Føyer meg i rekken.. Noah er pent, men alt for oppbrukt dessverre. Kjenner jeg er veldig lei det navnet.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 8. februar 2011 #10 Skrevet 8. februar 2011 Jeg Elsker navnet! Har selv en gutt på 7mnd som heter d! =) Hva så om det er oppbrukt! Liker du et navn så liker du et navn! Blir så innmari provosert av folk som skriver, brukt opp, brukt opp, brukt opp!!! Skal man liksom kalle barnet sitt for "Alf Karsten" da fordi det er ikke brukt opp?! Spaar meg!
Gjest To stjerner Skrevet 8. februar 2011 #11 Skrevet 8. februar 2011 Pent navn absolutt. Gå for det om dere liker det best, blås i statistikken. Det er dere som skal være fornøyd med navnet resten av livet, so what om det er noen andre som heter det, enig med hun over. Vi har valgt ganske vanlige navn til våre, men det er ikke sånn at det er masse andre barn som heter det samme her :-)
Lemonia Skrevet 8. februar 2011 #13 Skrevet 8. februar 2011 Litt for feminint for min smak, og dessuten (som flere har påpekt) veldig oppbrukt.
MinAndreSkatt Skrevet 8. februar 2011 #14 Skrevet 8. februar 2011 nydelig!!! men desverre oppbrukt de siste 4 årene til nå...
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 9. februar 2011 #15 Skrevet 9. februar 2011 Når man spør HVA SYNES DU OM NAVNET, så går det ikke ann å bli provosert .. Da får man meningen til den som svarer Ingenting å bli provosert over, spør så får du svar, hvis du ikke liker svarene, ikke spørr.....
Nostalgia :) Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 9. februar 2011 Takk for alle meninger ) Nå har storesøstrene begynt å kalle babyen inne i magen for Noah og nå, så det spørs om det ikke er bestemt allerede.... Hvis vi ikke finner ut at det ikke passer til han når han kommer ut da, men det får tiden vise
SuperMoM <3 Skrevet 9. februar 2011 #17 Skrevet 9. februar 2011 Jeg elsker det navnet <3 Kunne godt tenkt meg å hatt en gutt som heter det jeg altså,uansett hvor "oppbrukt" det er. Stort sett alle navn er "oppbrukte",så da spiller det ingen rolle om man tar et til Liker også veldig godt Nathaniel <3
Gjest Skrevet 11. februar 2011 #18 Skrevet 11. februar 2011 Noah er ett kjempe fint navn. "oppbrukt" eller ikke, navnet skjemmer ingen
Noah 08. Skrevet 11. februar 2011 #19 Skrevet 11. februar 2011 Sønnen min heter også Noah:) Han er snart 3,da var det ikke så poppis.. men et nydelig navn uansett <3 Jeg la til et mellomnavn for å få et mer personlig preg Hvilke guttenavn er ikke "oppbrukt" nå om dagen?
Malinemor Skrevet 13. februar 2011 #20 Skrevet 13. februar 2011 Kjempefint, det var vårt guttealternativ da vi fikk jenten vår (det er snart fire år siden da, det var vel etter det at navnet virkelig tok av på listene...) Jeg bryr meg fint lite om navnet er på noe topp-liste, liker man et navn så liker man det. Og selv om mange heter det et sted i landet, så trenger det ikke nødvendigvis være mange som heter det der dere bor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå