Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Noah? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ha noen ærlige meninger ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempe fint navn=) en gutt i klassen te guttene min heter det,og han er en skikkelig søt gutt =)

Skrevet

Et flott navn :)

Skrevet

Synes det er kjempefint! Vurderer det faktisk selv:)

Skrevet

For meg er det vakreste guttenavnet jeg vet om: Sønnen min heter Noah! Alle vi kjenner syns det passer han som hånd i hanske og vi er stolte foreldre av en snill og omsorgsfull gutt med mye humor og aktivitetslyst og en hel haug med kjærlighet! Han er ikke for rampete, ikke for rolig, ikke for dominerende og ikke for sky - helt perfekt! *Skryte skryte - men som mammaen hans har jeg lov til det!* Vi er kjempeglad vi valgte å kalle han Noah (som han akkurat i forrige uke lærte seg å si) og tror han kler det nå og vil gjøre det når han vokser opp også! :D

Skrevet

Syns Noah er et fantastisk fint navn! =) Jeg vil kalle min sønn det, men min andre halvdel er ikke enig da han har negative relasjoner til det :/

Skrevet

Så koselig å se at det var mange positive følelser til dette navnet :) Tror vi går for en liten Noah her. Både jeg og pappan liker navnet :)

Skrevet

Synes det blir som Lukas; "alle" heter det i noen år. I barnehagen er det fem Lukas og 3 Noaher. Det er jo iallefall greir å vite om at bibelnavn er en trend (kanskje på hell nå) når man velger!

Skrevet

Ja, jeg har skjønt nå at Noah har kommet på navnetoppen :) Jeg trodde ikke det var så vanlig, for jeg kjenner ingen med det navnet selv. Men det spørs nok om det ikke kommer en "boom" nå da :)

Skrevet

Gutten vår heter det og jeg syns det er et kjempeflott navn. Har sett at noen skriver det som Noa, men jeg syns at h'en på slutten må være med. Et trygt og godt navn!

Skrevet

Det skal min gutt også hete, om jeg får gutt da.... Syns det er helt nydeli... Finner ingen finere navn . Bor i ei lita byggd, så uansett om noen andre kaller sin beibi for det så kommer jeg til å ta det navnet uansett... Har sagt det til mange alerede, så da vet alle at jeg ikke har hermet... Det er noe med det også...

Skrevet

Hei!

Noah er et nydelig navn synes jeg, nevøen min, en skikkelig hjerteknuser på 1 år heter d. :)

Skrevet

Sønnen min heter Noah Aaron så bare elsker navnet!!! Passer i alle livs faser. Lykke til!!!

Skrevet

Noah var guttealternativet vi hadde da vi skulle ha jenten vår :)

Denne gang var ikke Noah et alternativ for oss, for nå kjenner vi mange små Noah'er og kusinen min valgte det navnet til gutten sin :)

Vi får uansett jente nå da, så det var jo ikke noe å vurdere engang :)

Men Noah er absolutt et kjempefint navn!

Skrevet

Blir nok Noah her ja :) Vi har også begynt å si det til folk, og det som blir storesøstrene hans sier det også... Så da går det vel ikke an å gjøre om ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...