Gå til innhold

Håper noen kan rangerer følgende brudesalonger i Trondheim for meg:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på følgende:

http://www.frokenfrue.no/

http://www.excellentbrud.no/brud.htm

http://agape-brud.no/butikker/agape-trondheim/

Jeg og min kommende mann skal til Trondheim 4.-5.mars, og tenkte i forbindelse med det og bestille prøvetime i EN av disse den 5.mars....Maks to, for vi skal hjem igjen i rett tid på dagen. Vet ikke hvor lang tid man må beregne på prøvetime....

Er det noen som har gode, eller dårlige erfarigner med noen av disse? Er noen bedre på "spesielle" kjoler enn andre (vil ikke ha den stroppeløse, a-linje, prinsessekjolen som 90% har, eller halterneck som er det "Nye store" og IALLEFALL ikke den "viking/ringenes.herre"-inspirerte med lange armer og bånd livet med ulike farger. Som hun Kathrine (var med i frøken Norge en gang) "Modelerer" for for Agape tror jeg.....)

Dessuten er jeg høy, og kan det bli et problem? 180 og vil gjerne bruke litt hæl......Er noen bedre på DET enn andre? Må kanskje bestille time snart, det er ikke lenge til......Så noen der ute..Har dere erfaringer og helst anbefaling, vil jeg gjerne høre.

Skrevet

INGEN som kan hjelpe? Jeg føler jeg må bestille time snart......Ser at FrøkenFruer har leie av klær til herre og gutt for totalt under 3000!! SÅ lurer på om vi må dit for herreklær......Men galleri over brudekjoler ga inntrykk av magert utvalg altså..........

Skrevet

Og NN 0932 er meg..Skulle IKKE være anonym

Skrevet

Min opplevelse med Agape er at det er svært liten plass til personlig smak der. Jeg skulle for eksempel ha rød kjole, men det mente sjefen i butikken bestemt at jeg kunne ha til enhver annen anledning, skulle jeg gifte meg, måtte kjolen være hvit. Kan jo sies mye om dette, jeg skulle selvfølgelig ha sagt fra på en klarere måte, for det var jo 9000 bortkastede kr, men jeg hadde nok forberedt meg for lite før jeg dro dit. De er flinke til å se an hva slags snitt som kler din kropp og komme med andre små tips, men min opplevelse var at jeg gikk derfra med ting jeg egentlig ikke trengte og ble en brud jeg ikke følte meg vel ved å være. Jeg kan enda ikke se på bildene fra den store dagen uten å grøsse.

For noen funker det sikkert greit å bli prakket på alt dette, men jeg fant ut i ettertid de digre bryllupsoppleggene ikke er for meg, så min opplevelse kan jo være enestående. Vi giftet oss borgerlig dagen før festen av ulike årsaker, og jeg var egentlig fornøyd da. :)

Skrevet

Frøken frue ville jeg holdt meg langt unna. Var god sørvis på en brudesalong på leutenhaven, men husker ikke hva de het..

Skrevet

Bak trondheim Torg..Men ikke sikkert de finnes lenger. frøken Frue har elendig servise, opplyser ikke om merkostnader ved omsying, prøver å "lure" deg til raske avgjørelser og har et dårlig utvalg..

Skrevet

Tror den bak Trondheim Torg er der fremdeles, mener jeg så den i sommer, i alle fall.

Skrevet

Fikk også inntrykk av at frøkenfrue hadde et dårlig utvalg, ut fra deres galleri.

Agape har jeg også inntrykk av er veldig profesjonelle, man at det kanskje bikker over til salongen som er med i "say yes to the dress"...Hvro de ansatte hadde press på seg for å få salg i boks, og en faktisk muligens ble oppsagt for hun solgte for dårlig.....Vet ikke om jeg kan komme til å bli litt usikker på meg selv, men er "voksen dame" da og VELDIG prisbevisst og vet at jeg koster ikke på "bare litt til" om det ikke verdt det :o)

Men Agape ligger vel ganske sentralt, gjør det ikke? Også skal jeg prøve og finne hvilke som ligger bak trondheim tord/leuthenhaven..Kunne fått emd meg begge?? To timer hvert sted, er det lite???

Skrevet

Hei! Jeg fant kjolen min på "frøkenfrue" da jeg giftet meg. Fikk god og personlig service. (kunne velge om jeg ville kjøpe eller leie kjolen)Var også på den bak Tr.heim torg - den heter Tessem. Var bra der også, de har nok litt større utvalg. Excellent var jeg ikke på, så de vet jeg ikke noe om. Heller ikke agape.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...