Gå til innhold

Alle barn, helt tillfeldig født i samme mnd, noen som har opplevd liknende?

Anbefalte innlegg

Hehehe, egentlig ganske morsomt, jeg har en gutt, 21 sept, 2003, en jente 9 sept 2008 og nå venter jeg nr, med termin 27 sept 2011.

Er det mulig????

Denne siste har vi "prøvd" på siden nr 2 ble født, men klaffet ikke før nå.

(ingen aktiv prøving, bare ikke brukt noe for å unngå graviditet og det kommer når det kommer tanken)

Nr 2 begynte vi å prøve på i des, og det klaffet på første forsøk, og nr 1 var et "uhell" (i mangel på bedre ord, jeg hater å omtale han som det <3)

Så eneste som med logisk grunn kom akkurat i sept var jo nr 2, da... men er jo heller ikke gitt at det skal klaffe på første forsøk ;)

Synes det er litt merkelig, lurer på om noen kan ha sånne mnd i håret hvor de er mere fruktbare?

Fortsetter under...

Tror ikke det har noe med håret å gjøre... :)

Det er flere i min familie og vennekrets også som har fått barna i samme måned. Hvor planlagt det har vært er vel variabelt. Det er litt artig. Hvorfor det blir sånn har jeg ikke tenkt å begi meg ut på å forklare.

Lykke til!

Annonse

Jeg har 2 barn født i samme måned, og da jeg ventet nr to regnet jeg meg frem til at faktisk var termindatoen på samme dag som eldste. Men nr 2 kom 2 dager før, og fikk da sin egen dag :)

Eldste var planlagt(men ikke måneden, da), og yngste var et "arbeidsuhell" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...