Miessi Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Lurer litt på hvordan opplevelser dere har hatt med spiral? Gjorde det ondt å få det lagt inn? Blødde dere mye? Og hvordan gikk det med sex etterpå? Har nemlig fått satt inn hormonspiral. Synes det var litt rart, men kjente ikke mye etterpå. Jeg blødde litt, men det gikk fort over. Problemet nu er at min samboer er livredd å ha sex med meg pga de strengene som stikker ut. Synes at de er alt for langt ute og han er redd de vil stikke penishodet. Dette er selvsagt svært frustrerende for meg som har en veldig god periode med masse sexlyst. Har vurdert å bestille legetime for å få spiralen ut igjen. Men det dumme med det er at da har man ikke beskyttelse. Har hørt at det er mulig å få klipt strengene kortere, men jeg er redd de ikke blir så korte som jeg vil ha dem. Men selv om man får dem klipt så kommer min samboer alltid å være redd for at de skal stikke han. Er litt skuffet og trenger noen trøstene ord..
Eliida Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Ojda - vurderer spiral jeg også, men det du beskriver ante jeg ingenting om... Spent på de svarene du får fra andre her.
Mjølkekua Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Hei:-) jeg fikk satt inn min av gynekolog og han klipte strengene helt av. Jeg må tilbake til han for å ta den ut. Synes nå at mannen din i det minste kan prøve forsiktig for å se om det faktisk kjennes / gjør vondt. Mannen min merker ingenting. :-)
MissVaiper Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Har kobberspiral, men har aldri hatt problemer med stikking av trådene. Tråden er myk og har lagt seg rundt livmortappen. Jeg klarer å kjenne dem med fingrene når livmortappen er langt nede, men samboer har aldri kjent dem. Har du fått samboeren din til å prøve å kjenne etter? Litt utforskning og spennende både for deg og ham. Kan hende jeg tar feil, men etter hva jeg har hørt så er det vist slik at om mannen kjenner "trådene" med penishodet, så er det nok heller spiralen som er på vei ut.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Ja, jeg synes det er helt ulogisk at han skal kunne kjenne disse små trådene, det er jo så mykt og tøyelig der inne at jeg tror ikke det er mulig ;-)
Miessi Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2011 Takk for svar Jeg har fått han til å sjekke og jeg har sel gjort det. vi synes begge at de trådene henger litt langt nede, de burde kanskje være mye mer inne. Så synes jeg ikke de trådene er noe myke, de vil godt kjennes under sex. Samboeren min ble vettskremt av de trådene, han vil ikke ha sex. Håper det er mulig de kan klippe dem bort sånn at han ikke kjenner dem i det hele tatt.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 heisann! Jeg hadde kobberspiral en periode etter eldstemann, å måtte fint ta den ut kort tid etter fordi trådene stakk penishodet til samboern slik at han fikk kjøttsår... De sier så at det er værre å klippe dem kortere, for da blir dem stivere, men mine tråder var akkurat så lange som dem skulle være.. Min spiral var ikke på vei ut el. men det skjedde likevel.. Så det KAN faktisk skje..
Miessi Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2011 Hei kristine, så bra at du skrev dette Må nesten bestille en legetime for å få dem klipt forså å se om de er alt for lange.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Hehe ja tenkte det var greit å få sagt at det faktisk KAN skje:P Selvom det sikkert hører til sjeldenhetene.. Lykke til da! Får håpe dere finner en løsning:)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Huh...hjelpe meg...mannen kommer hjem i morgen, har vært bortreist lenge så nå skulle det liksom bli "koselig" hihi...muligens ikke? Har ikke hatt sex siden spiralen ble satt inn, skal jo unngå det første uka, og har hatt så mye ekkelt blodtilblandet slim at jeg ikke akkurat har vært den som tok initiativet. Flere? Går det over?
Miessi Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2011 Har også lyst å høre om det går over etterhvert eller skal det fortsette sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå