Heeii123 Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Huff,apotekene der jeg bor skulle få inn synarela nesespray sist uke,idag fikk jeg beskjed om at det ikke kommer før uke 15,jeg skulle begynt om 1uke med den:( er så lei meg, noen som vet om ett sted i landet de har den? Eller vil selge meg en ? Jeg bor i telemark hvertfall:)
Heeii123 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2011 Er det noen som må utsette prøving en mnd som har mulighet til å selge meg en?Noen snille mennesker der ute???
Mumrikken :) Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Apotek plikter å kunne skaffe medisin på 24 timer! Du må bare forlange at de får tilsendt! Ellers kan du høre med klinikken om eventuelt å bli nedregulert med sprøyte (Procren Depot) og få denne på resept fra klinikken. Mye bedre det enn spray forresten! Lykke til!
Heeii123 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2011 takk for svar, er så stresset nå,vært overalt,og alle sier de er tomme,pga leverandør ikke kan levere før uke 15,huff,er så lei meg.. men takk for tips om sprøyten,skal ringe klinikken imorgen,håper ting ordner seg da:
Mumrikken :) Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Husk at de fleste apotek i dag er i kjeder slik at de kanskje kan sende internt fra et annet apotek også Det ordner seg sikkert! ;-)
MK73 Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Har du sjekket om det går an å få tak i Suprecur? Akkurat samme effekt som Synarela.
Heeii123 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2011 Er ganske sikker på at det er den de sa og var tom,og ikke å få tak i på lager,før muligens i uke 15-De hadde hvertfall ingen som kunne ha lik effekt i de apotekene jeg var i,de sjekket og rundt om i telemark/vestfold....... huff,at det går ann:/
Satya Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Kanskje jeg kan hjelpe deg! Sender deg en PM med telefonnr mitt.
Solformørkelse Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Det er visst leveringsproblemer i hele landet. Jeg har gått over to uker på synarela men måtte nå bytte over til erstattningsvaren i bergen som er suprecure. Litt rart at ikke du fikk det. Håper det ornder seg. Har du prøvd sykehusapotekene?
Heeii123 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 8. februar 2011 Tusen takk,men jeg fikk ordnet det, svarer seint grunnet jeg har vært i drammen i hele dag:)
Høst72 Skrevet 8. februar 2011 #11 Skrevet 8. februar 2011 Hei syv88 Så rart at du fikk beskjed om at det ikke kommer før i uke 15. Jeg leverte inn resept på Synarela hos Apotek1 på fredag og fikk sms i dag med beskjed om at de venter den inn på fredag... Kan være at en av de andre kjedene har problemer med levering. Håper ikke det blir noe kluss med leveringen jeg venter, da jeg skal begynne neste onsdag! Godt du fikk tak i den til slutt!
Heeii123 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #12 Skrevet 8. februar 2011 JØSS.. var på apotek 1 igår,og jeg ringte de idag. Klinikken ringte rundt for meg og fikk ordnet meg suprecure som var nevnt tidligere i tråden,men jeg snakket med boots apotek,og de sa de ventet den inn den 09,alså imorgen,men jeg torte ikke ta noen sjanser så kjøpte suprecure(den var billigere og) Tenkte at OM synarela ikke kommer ,så er det bedre å kjøpe den andre,så ikke den og blir tom. Men den gjør nok ikke det,men de hadde 8 på lager i oslo av den suprecure sa de:)
Tyui Skrevet 12. februar 2011 #13 Skrevet 12. februar 2011 var selv på apoteket på lørdag men fikk beskjed om at den hadde de ikke inne pga noe med produksjonen. var ventet inn i uke 15 å jeg skulle begynt den 16 februar får ringe sykehuset å høre hva jeg skal gjøre nå.. hvordan ordnet det seg for deg da?
Heeii123 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #14 Skrevet 12. februar 2011 Hei:) jeg fikk resept på Suprecure og kjøpte det dagen etter jeg skrev det innlegget her(de hadde en liggende på apoteket),og da var det vist kun 8 stk igjen på lager i oslo,så jeg var kjempe glad at det ordnet seg- Men jeg vet ikke hvordan det er med suprecure nå,for som sagt,de hadde kun 8igjen på lageret,men de har sikkert ikke de samme produksjons problemene som produsenten til synarela har-så det ordner seg sikkert for deg. jeg har hvertfall lært å være tidlig ute,uansett hvor dyre de medisinene er!! Viss ikke det ordner seg,så er det nok noen her inne som kan selge deg
Mamma2011? Skrevet 12. februar 2011 #15 Skrevet 12. februar 2011 Jeg fikk også erstatningsvaren suprecure, for synarela var ikke å få tak i denne uka;) skal begynne på mandag igjen:)
Tyui Skrevet 14. februar 2011 #16 Skrevet 14. februar 2011 fikk ny resept på supercure i steden, de hadde bare en i gjenn men skulle komme ny i morgen så da satser jeg på at det ordner seg:)
Høst72 Skrevet 16. februar 2011 #17 Skrevet 16. februar 2011 Hei. Jeg snakket med Pfizer i dag, og de kunne fortelle at de pga noen produksjonsproblemer måtte trekke tilbake en hel del Synarela, men er i gang med ny produksjon. Det var noe feil med pumpen. Ny forsyning kommer visst ikke til Norge før i april. Det er en stund siden problemene dukket opp, fant ut at leger og apotek ble informert i begynnelsen av september... Det begynner visst å bli veldig tomt rundt omkring, så man er visst heldig dersom man får tak i den ;-) Jeg var heldig og fikk kjøpt det jeg trengte på sykehusapoteket på Riksen, jeg fikk de to siste... Synarela kan visst også brukes i behandling av endometriose, og jeg skjønner faktisk ikke helt hvorfor ikke f.eks. Riksen anbefaler denne for de som har diagnosen endometriose. Noen som vet? De er jo veldig opptatt av å ikke forskjellsbehandle når det gjelder hormonsprøytene (Menopur, Puregon og Gonal-f)...
Lille Ru Skrevet 16. februar 2011 #18 Skrevet 16. februar 2011 Jeg fikk kjøpe Synarel på apoteket i dag. Tror Synarel er det samme som Synarela...håper ihvertfall det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå