Gå til innhold

"Åtte år og feil kjønn" på TvNorge

Anbefalte innlegg

Slo nettopp på, de lar gutten sin level som ei jente, skjørt, langt hår og de kaller henne fine jenta si. Hun vi ønsker seg pupper når hun blir stor, og at legene skal "dytte penisen inn".

Hjelpes, vet ikke helt hva jeg ville gjort hvis jeg kom i den situasjonen!

Fortsetter under...

Det vet virkelig ikke jeg heller :) Jeg hadde ikke hatt et sekunds problemer hvis jenta vår var lesbisk, men hadde nok sørget litt over å miste henne som jente.

Jegsyns likevel at det er flott å se at foreldrene lar barnet leve som et annet kjønn når de har fått denne diagnosen.

jeg vet ikke hvordan jeg ville håntert det. nå er jo jeg den personen som uten problemer lar småen gå i kjole og sånt når han ønsker det uten noe stress.

men fra det til at han hadde sett på seg selv som jente og ville bli en. jeg vet ikke. man vet kanskje aldri sånt før man står der selv.

spesielt det med at de er så små. en ting er at et voksent menneske vil skifte kjønn, men et barn, som skal ta en avgjørelse for resten av livet.

Ja, akkurat det jeg tenkte også! I tillegg sa de at de fleste barn diagnostisert med transeksuallisme vokser det av seg. DA blir det plutselig veldig mye verre å skulle avgjøre om man skal vente å se eller faktisk la barnet bestemme selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...