meg83 Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Sønnen min på 6,5 mnd er så utrolig opptatt av fjernkontrollene og mobilene våre.. Vet at leker ofte blir avslørt som juks, men lurer likevel på om noen har tips om en leketelefon eller lekefjernkontroll som har slått an hos dere?
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Jeh har gitt henne en gammel fjernkontroll som jeg har tatt ut batteriene av og en gammel mobil som ikke virker lengre. Hun elsker å trykke og styre på med dem (og da får jeg ha de som fungerer i fred, hehe;). Så om dere har noen gamle, eller kanskje har familie / venner som har noen som ikke fungerer, å avse så er det helt toppers. Iallfall her i huset:)
meg83 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 Kan tenke meg det er stas, ja! Er det ingen skumle, små deler heller, da? Tror vi har noen gamle mobiler liggende, men har tenkt at de ikke er så lure å putte i munnen..?
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Hun trykker og sutter på dem. Er ikke noen små deler og ingenting som kan plukkes av. Og mest liker hun bare å holde den, eller begge to, i hånda mens hun raser rundt på gulvet. Hun putter det meste i munnen så en mobil fra eller til tenker jeg går greit;) (ps. batteriet er tatt ut i mobilen også)
meg83 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2011 Det går vel helst bra, ja =) Utrolig hvor hvort de skjønner hva som er ekte vare =)
Gjest Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Tv'en min streika i jula, så da fikk vesla den fjernkontrollen.. har latt batteriene stå i da fjernkontrollen lyser når man trykker på den.. Kjempe stas!! Er ikke noe problem å gi en unge en fjernkontroll eller mobil, men det er viktig å følge med og sjekke så det ikke løsner deler.. (f.eks deksler eller taster)
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Har gått med mye av de samme tankene selv! Men er det noen "regler" for at det ikke skal være batterier i gamle mobiltlf? Det er nemlig ikke noe stas om ikke de lyser og lager lyd... Kan hende dette er et forferdelig dumt spørsmål som jeg ikke burde stilt, men jeg er nå engang midt i ammetåka og tenker kanskje ikke så langt som jeg burde. Derfor spør jeg Tenker jo uansett at batteriene er så store at de ikke klarer å spise dem, og dekslene sitter jo på utenpå og kan i verste fall teipes igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå