Gå til innhold

Hva synes du om folk som blir veldig personlig her inne?

Anbefalte innlegg

Jeg skriver ofte en del detaljer i ikke-anonyme innlegg. Ikke så mye som kan "avsløre" eller noe negativt om meg og mine, men er vel bare ei åpenhjerta frøken som ikke ser galt i å dele ting som skjer i livet mitt.

Men, så tenker jeg, hva om folk som leser her synes det blir for mye? Har jo sett at enkelte får skikkelig hets for at de deler kanskje litt for mye av livet sitt. Hvor går grensa? Og hva synes du om folk som forteller mye om seg selv, og deler livets hendelser?

Fortsetter under...

Jeg tenker at det er vel litt det et slikt forum skal brukes? Er jo en del som henger her inne hver dag (meg inkludert), og da kan det jo være litt morsomt å "bli kjent" med folk her inne. Del i vei! Bare ikke heng ut andre, eller lignende, så ser jeg ikke noe galt i det :)

Syns at det går for langt når en kjenner igjen unger og mann, gata de bor i osv. Også når de legger ut svært personlige detaljer om sine barn og evt mann som kan skape problemer for vedkommende senere som feks og legge ut om at barn/mann lider av psykiske sykdomer, alkohol og rus problemer..Problemet er når en blir gjenkjendt og gale dibbere bruker det i mot deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...