Gå til innhold

Unge mødre blogger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff hun *renatecaroline* er jo hun jeg har "hengt meg opp i" denne sesongen....Hun er så nydelig, med litt mer naturtro stripet hår, litt mere bryn og hun kunne blitt "seriøs modell" istedet for "billigmodell" som jeg kaller glamourmodeller...

Synes det er så trist at en så lang, naturlig slank og søt/pen jente har så enorme pupper!!! Det er jo vulgært, ser jo BARE pupp og ikke noe annet..Iallefll de som evt er interessert i og bruke henne som modell..Vil jo kun bli mannfolkblad det...Og hun som helt sikkert kunne blitt brukt både på catwalk og i kataloger..Hun er så søt at det nok ville blitt "Kommersiell" modell, ikke "high fashion" da disse ofte må ha mer spesiellt enn spesielt pent utseende....Også satser hun på "Horemodell" image..Ja, sorry, men for meg er glamourmodell den enkle veien og gå for å tjene penger på og bli tatt bilde av...Alle som pumper opp puppene til å bli for store til den kropp de har, oversminker seg og lager stort hår kan bli glamourmodell.....

Har ikke noe mot jenta sånn oppførselmessig, som mor eller noe, men det irriterer meg så grønnj....at hun har ødelagt seg så til de grader....... SÅ pen fra naturens side også gjøre sånn da..Hår og bryn er jo "easy fix",- men ikke like enklet og få puppene til en passende størrelse.(men det er fullt mulig).Og hun ville hatt de STØRRE? Om du leser dette, kan du ikke bare se deg en gang til i speilet og tenk på mulighetene til å bli "seriøs"Modell, ikke midtsidepike i vi-menn eller motorcross-babe...Du kan hvis du vil....Tror jeg i allefalll.

Phuuhfff,- det var dagens frustrasjonsutblåsning:o) Ikke meningen og være slem, men jeg tenker på det hver gang jeg ser henne..Hvorfor se så "billig (men fortsatt søt, men tviler på om mange ser det før puppene tar fokuse vekk )ut" når man kunne sett så utrolig vakker ut........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...