Patience vaint tout Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 jeg venter en liten jente og klarer ikke bestemme meg!! jeg vurderer navnene: Olivia Ella Maren Amanda Julia hjelp å ranger dem for meg!!!
♥♥♥ Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Olivia Julia Maren Ella Amanda Olivia var på vår liste og
Patience vaint tout Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2011 ja, jeg har faktisk mest magefølelse på Olivia, det er ikke så mye brukt og litt spesielt på en fin måte!! takk
♥♥♥ Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Olivia er overlegen de andre navna syns jeg ja, men det er jo smak og behag Navn er både spennende og vanskelig. Lykke til med valget
Trultemor73 Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Maren Julia Olivia Amanda og Ella likte jeg ikke så godt, så de får dele fjerdeplassen. Maren synes jeg er aller finest. Så synes jeg julie er finere en julia. Men smak og behag. LYKKE TIL MED NAVN VALGET.
2 søte Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Maren (iallefall vist jentungen min hadde fått bestemt. hun mener bestemt at det er det fineste navnet, og alt annet er uaktuelt.) Ella
Alvasmamma Skrevet 7. februar 2011 #10 Skrevet 7. februar 2011 1. Ella 2. Olivia 3. Maren Delt siste plass på Amanda og Julia Lykke til! Jeg falt veldig for Ella, Olivia vurderte vi også men tenkte hele tiden på Oliven hehe, men sött navn altså er jo på nr. 2
♥lykkelig♥ Skrevet 7. februar 2011 #11 Skrevet 7. februar 2011 Trodde jeg hadde funnet et navn som nesten ingen skulle bruke men er visst flere som synes det er et nyydelig navn *OLIVIA* synes det er sååå fint <3 så jeg hadde valgt det !
Ella78 m/ A&M Skrevet 8. februar 2011 #12 Skrevet 8. februar 2011 Jeg syns Olivia og Ella er vakre navn! De var på lista mi...
Nostalgia :) Skrevet 8. februar 2011 #13 Skrevet 8. februar 2011 Jeg ville rangert dem sånn: Maren Ella Olivia Julia Amanda ) Lykke til!
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 8. februar 2011 #14 Skrevet 8. februar 2011 1: Maren - Et nydelig navn 2: Amanda - Flott 3: Julia - Helt greit. 4: Ella - Syns jeg ikke noe særlig om dessverre. 5: Olivia - Tenker barnetv med en gang.. Olivia gris Hehe
Zoe Skrevet 8. februar 2011 #15 Skrevet 8. februar 2011 Synes Olivia er nydelig!! (Men pappa`n er desverre ikke enig her..) Som nr 2 setter jeg Ella, nr 3 Maren, nr 4 Julia og nr 5 Amanda.. Lykke til med valget! Kanskje du ser hvilket navn som "passer" når du får se henne for første gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå