Gå til innhold

Blæh! Far og datter kaster opp!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 2 1/2 starta på lørdagskveld med oppkast. Frisk igjen i går, men sprutoppkast 1 gang i ettermiddag. Ser ut som det holder med det. Og nå har mannen også fått det. Kom hjem fra jobb med mageknip, og har stort sett oppholdt seg på do siden han kom hjem.

Jeg bader i sprit, og leter febrilsk etter gassmaska! Håper VIRKELIG jeg slipper å få dette! Syns jeg har hatt nok kvalme for flere år framover!!! Noen solskinnshistorier? Mødre som har sluppet unna? Ser så mørkt på å bli hengende over doskåla...(selv om jeg vet det normalt sett er over på 1 døgn)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Det er jeg et levende bevis på! Hehe. Slapp unna sist både mannen min og sønnen min hadde det.

Vær sykt nøye med håndhygienen - vask hendene godt og alltid etter kontakt, og aldri bruk samme håndkle som de syke. Det er mine beste tips.

Skrevet

Godt å høre. Da er det håp! Jeg spriter meg alltid etter håndvasken OGSÅ, så da tenker jeg at det er gode sjanser. Man får vel bare vente og se... har ikke tid til å være borte fra jobben... men det er det vel ingen som har!

Skrevet

jeg har sluppet unna tre ganger på rad;)

datteren min fikk spya en uke før jul, mannen 2 juldag, og jentungen igjenn 1 uke etter nyttår.... bruk sprit hele tiden ungå å ha for tett kontakt med de syke og vask hendene nøye;)

lykke til;)

klem

Skrevet

Det gikk ikke. Fikk det nå i mårres. MEN, jeg spydde bare 1 gang(hadde ikke all verden i magen) og nå er matlysten på plass igjen. Starter forsiktig med noen kjeks, og små slurker med eplemost, så får vi se. Er ikke kvalm lenger, og det må da være godt for noe:)

Skrevet

Skal man ha det så får man det!!! Her har far og begge mine døtre hatt det....trodde lenge at jeg slapp unna....men nei da, nå er det min tur. Og jeg har spritet alt som kan sprites og vasket alt på 90grader. Men om det er en trøst så går det fort over igjen ;) Håper ikke dere er like uheldig som meg, lykke til!!

Skrevet

God bedring til deg:) Fikk det jeg også, så du har nok rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...