Gjest Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 nå har jeg altså funnet ut at jeg skal ha tante rød kommende fredag, da er det iallefall 4 uker siden sist har jo selvfølgelig tatt tester nesten hver dag den siste uken :-P meeen negativ!! dah.... hvordan erfaring har dere med billigtester? bruker strimmel men de er kanskje ikke like følsomme 4 dager før?? for det skal jo være to streker nå snart...har jeg bestemt!! ;-)) hva tester dere med, og hva har dere brukt ved tidligere svangerskap som gav utslag tidligst mulig?? :-)) ♥krysser fingrene for dere alle♥
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 må jo ta med symptomer og da :-D : * ømme bryster *veldig irritabel.... *litt trøtt *stikkinger i lysken *oppblåstmage *ofte svimmel *hatt litt feber i en uke nå (?) *litt følsom blære, men ikke sånn"føler meg kjempe sånn kjempegravid-følsom!!" *gråter veeeldig lett for tiden men mange av disse har jeg sstor sett hver mnd før tanta kommer så vet ikke helt... :-) ønsketenking? JA!!
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Hei! Du er nok ikke den eneste som ønsketenker på deg symptomer. Men det kan jo hende at de er "ekte" også? Jeg har hørt at det er en CB test (ikke den digitale) som man kan teste med 4 dager før IKM, men da er det visst bare noe sånt som 50% som får positive hvis de er gravide... Så tror nok man i hvert fall ikke skal gi opp håpet såå lenge før IKM :-) Lykke til i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå