112 Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Har fått et skriv der det står at jeg har ca 1000 kr på kontoen...Er dette noe jeg kan cashe ut? Isåfall hvor? Noen som vet?
Verbena Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 På Obs lade eller obs obs city syd værtfall. Der kan du ta ut med engang. De skal også kunne gjøre det i den lokale coop butikken din, men da må du gjøre det på dagtid mens hovedkontoret er åpent fordi at de må ringe å sjekke med de. Du kan ta ut alt bortsett fra det din meldemsandel i coop koster, 300kr. Altså kan du ta ut ca 700kr om du har ca 1000kr på kontoen. Om du avslutter medlemskapet får du utbetalt alt, men det lønner seg jo ikke om du handler på coop med gjevne mellomrom.
112 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2011 Takk for svar. Alltid kjekt med litt ekstra penger
lykke74 med 3 små Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Gå inn på min side på coop.no, så kan du overføre pengene rett til egen bankkonto.
112 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2011 wow, takk...jeg har egentlig aldri brydd meg om disse kjøpsfordelene, men hvis det er slik, skal jeg dra fram kortet litt oftere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå