Gå til innhold

Ridebukselår - helt håpløst?

Anbefalte innlegg

Jeg tror det kalles det i hvertfall. Når man har litt ekstra som sitter på overgangen mellom bakside og utside av lårene, helt oppe med rumpen. Slik at nederste delen av rumpen ut mot siden også er litt ekstra polstret liksom.

Jeg er i grunnen ganske slank, men jeg skulle gjerne fått gjort noe med dette området. Er det håp? Jeg har begynt å trene 4-5 dager i uken, begynte i starten av januar. Svømming en dag, elipsemaskin og romaskin + litt styrke en dag, og styrke2-3 dager. Trener da på helsestudio og bruker apperater der og trener de store muskelgruppene. Jeg har et ganske bra kosthold. Mye grønnsaker, salat og frukt, rent kjøtt, kylling osv. Litt snop på lørdager.

Fortsetter under...

Annonse

Ridebukselår ER håpløse, sorry!

MEN, jeg fikk høre av en mannlig bekjent som virkelig "har vært rundt" om dere skjønner, at menn synes denne formen er vakker. Ikke hvis det er alt du ser når dama kommer mot deg altså hehe, men at det går litt ut der er det som er kvinnelig! Jeg trodde selv for eksempel at timeglassform er at det går ut over rompa og så smaler nedover, men der tok jeg feil gitt... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...