Gå til innhold

Legging,problemer og bare tull.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har råd?

Lillemann på 10mnd har tulla med leggingen og flere oppvåkninger per natt i 3 mnd nå! Han sov hele natta før, men i det siste har han blitt helt håpeløs.

Prøver for harde livet å få han til å sove til faste tider på dagen og ikke etter kl 16, for da holder han det garantert gående laaangt utover kvelden.

Vi legger han alt fra 18-19, ut fra hvor trøtt han er. Men han våkner etter 1,5-3 timer, tuller,sutrer og griner i 1-2 timer, sover i 1-3 timer, våkner og er våken(sur og grinete) i 3-4 timer igjen. Før han sovner og sover KANSKJE i 5-6 timer. Da skal han opp. da er kl alt fra 5-7. Greit med 0630 og utover,men kl 05 syns jeg er vel tidlig å starte dagen.

Noen som har tips og råd? begynner å bli smålig desperat nå! (jaja jeg vet jeg ikke kan klage siden han har sovet hele natta fra han var 2mnd og til 7mnd,men når man blir vant til å sove og har en unge som man forventer skal sove, så er det rimelig frustrerende!)

Hadde det bare hjulpet med litt melk når han våknet så.. og kanskje sovet videre, men nei det går ikke! Han NEKTER å sove..

Føler jeg har prøvd ALT nå og ingenting virker...

ting jeg kommer på i farta som ikke funker:

-Lys på rommet(forskjellig styrke)

-musikk

-mat

-tørr bleie

-dentinox

-varmere/kaldere rom

-vugging i søvn

Noen gode ideer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...