Gå til innhold

Er det vanskeligere for bifile å være trofast enn heterofile?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utroskap handler om så mye mer enn respekt, moral og etikk, men den diskusjonen skal vi ikke gå inn på nå.

Er selv bifil og har värt utro, men ser ikke at det har noen sammenheng.

Ikke savnet etter det andre kjönnet som har drevet meg til å ta dumme valg. Mer komplisert enn som så.

Vet ikke åssen det er for andre, men jeg tror egentlig ikke det er så HI.

Ja men det var da ikke det jeg mente! Menn kan oppfylle dine behov, for du har ikke behov for noe annet enn hva en mann kan.

Men om en har behov for en mann men er sammen med en kvinne, blir det da lettere å trå over streken til utroskap? HI

Annonse

malingus :

Hva handler utroskap om da ? Hvis det ikke handler om moral, respekt og etikk ?

Jeg er udefinert da jeg liker begge kjønn seksuelt men har kun vært forelsket i menn. Men min respekt til den jeg er sammen med og min egen moral og etikk sier at jeg ikke kunne gått bak ryggen på noen av de jeg har hatt forhold til.

Vel, det jeg mener er at det ikke er så enkelt.

Det er så mange grunner til at man er utro.

Blandt annet er psykisk sykdom ofte en ting som ligger bak. Det unnskylder det ikke, men jeg vil heller ikke si at en f.eks bipolar person i en manisk fase kun er respektlös og mangler moral. Da dreier det seg mer om manglende impulskontroll og evne til å se seg selv og virkeligheten som den er.

Handlingen i seg er respektlös, men ikke nödvendigvis personen. Og det er det ingen her inne greier å skille -nemlig hadlingen fra personen.

Men jo jöss, i mange fall er det ingen annen årsak enn kåthet.

Så jeg mener ikke å unnskylde alle, men det er bare ikke så enkelt som alle skal ha det til.

Jeg er bifil og har det flott med mannen min, kunne aldri tenkt meg noen annen mann. Men jeg savner en kvinne og det river meg i stykker til tider, jeg er todelt desverre og skulle ønske jeg hadde vært lesbisk eller hetero for da slipper man å begjære det kjønnet man mangler til enhver tid.

Gud det er jævlig til tider!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...