Gå til innhold

Jippi kjøpte nytt hus idag!!!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder oss så mye til å flytte i nytt hus! Men det kan bli ganske slitsomt.. Vi overtar 1 april og jeg har termin 18 april!!! Godt det ikke er noe som må pusses opp der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Kjapp overtakelse da :)

Skrevet

Takk:) ja det var raskt!! Hadde ikke forventet å få overta så fort! Men kanskje like greit å komme seg i hus før lillegutt kommer.. Får bare ikke håpe han har planer om å komme før tiden! Da får jeg bare knipe:)

Skrevet

JAHA?!? så utrolig spennende for oss andre her :P finn deg ett hus forum! dette er for gravide og spm&innlegg ang det!

Skrevet

Jøss for et svar å få... Var bare veldig glad over nytt hus.. Og tenkte kanskje det kunne være andre som har flyttet tett oppi termin her! Er det en regel at det ikke er lov å prate om annet enn graviditeten her??

Skrevet

åå gratulerer!!! vi kjøpte nytt hus for 6 mndr siden, og er i full oppuss:) Snart ferdig med 2.etg:) jippii!

Skrevet

Så deilig!! Blir tett oppi termin dette så blir veldig spennende å se hvordan det går.. Men heldigvis ikke alt for mye som skal gjøres. Er så deilig å flytte dit man har planer om å bli boende! Det passer jo fint at vi flytter før termin iforhold til at jeg kommer i barselgruppe der da! En fin måte å bli kjent med folk i nærheten:)

Skrevet

Gratulerer med nytt hus!! Er jo kjempe spennende..

Vi har også nettopp kjøpt oss nytt hus.. Det er et hus som er under bygging så det er veldig mye å bestemme seg for og tenke på.. Dagene frem mot termin suser avgårde og jeg og samboeren har så vidt tid til å tenke at vi faktisk skal bli foreldre igjen...

Var å plukket ut kjøkken i går og i dag skal vi velge baderomsmøbler. Fliser på badene og type parkett på gulvet må vi også velge, og ta stilling til om vi vil ha balansert ventilasjon eller ikke...

Jeg har termin 22 mars så her er det bare 42 dager igjen, er heldigvis i fin form så det gjør ikke så mye at ting er litt hektisk.. Flytter ut fra "gamle" huset vårt 20 februar og flytter inn til mamma og pappa frem til vi flytter inn i huset. Det blir bra å bo sammen med dem i og med at jeg skal fullføre skolen.

Gleder meg MASSE til å flytte inn i nytt hus :) Litt misunnelig på deg som får flytte inn så snart!

Skrevet

Gratulerer - såååå utrolig spennende :)))

Og så deilig at dere slipper å pusse opp da - dette går fint vet du... :) La de andre flytte, bære og sjaue, så kan du ta vare på deg selv og småpusle litt - så herlig, ble nesten misunnelig jeg nå, hehe :)

Selv flyttet vi inn i hus for 2 år siden, men her måtte alle rom pusses opp for alt dette var originalt fra -86, har rehabilitert bad, pusset opp stue/spisestue, 3 soverom, gang og kjellerstue :)

Nå holder mannen på med gjestetoalettet i 1 etg og vindfanget. Mangler da å ta kjøkkenet (blir sikkert ikke før tidligst 2012) og vaskerommet (der må gulvet byttes ut pga svikt, muligens til sommeren), men ting koster penger, og her har vi tenkt å bo i mange, mange år, så da tar vi det litt etter litt som vi har spart opp litt midler, har ikke dårlig tid, hehe :)

Uansett, grattis med huskjøp og lykke, lykke til med graviditeten :)

Ta godt vare på deg selv!!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...