Gå til innhold

Katrine*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jo det gikk veldig fint egentlig :)

Syns han var hyggelig ! Egentlig greit at han pratet en del osv, så gikk tiden litt fortere ;) Nålene var ikke sånn som jeg trodde, synes bare de nålene han satt ned me tærna var vonde ;) hehe.. men ellers gikk alt fint:) Skal tilbake på Onsdag! :)

Håper at dette funker nå da! At ting modnes og slikt ! :) Kjenner litt mer kynnere da, og glad for det! For det har jeg veldig lite av! Greit å kjenne at "noe" skjer liksom!

Hvordan går det med deg da? Noe mer kynnere/rier? eller har alt roet seg?

Skrevet

så bra :) :) Ja de han "stimulerer" mest er de som er vondest... jeg fikk maaange nåler i dag og alle var vonde :P

Hadde mye murriger før i dag og i ettermiddag....men nå er det STILLE..! #¤%&/(?=

....så tar meg nok en time til med han i mårra, om ikke noe skjer i natt... har litt troa på at det gjør fødselen lettere...når den først setter igang :P

Skrevet

Jeg fikk vell totalt 10 nåler i dag. Ei veninne av meg var med en i Oslo i dag, og hun fikk bare 4 :S men men..

Ja jeg tror det hjelper på modninga selv om det ikke skjer noe merkbart med en gang :) Kanskje man får en enklere fødsel :) Håper iallefall på det ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...