Nr2PåVei<3 Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Hei! Jo det gikk veldig fint egentlig Syns han var hyggelig ! Egentlig greit at han pratet en del osv, så gikk tiden litt fortere Nålene var ikke sånn som jeg trodde, synes bare de nålene han satt ned me tærna var vonde hehe.. men ellers gikk alt fint:) Skal tilbake på Onsdag! Håper at dette funker nå da! At ting modnes og slikt ! Kjenner litt mer kynnere da, og glad for det! For det har jeg veldig lite av! Greit å kjenne at "noe" skjer liksom! Hvordan går det med deg da? Noe mer kynnere/rier? eller har alt roet seg?
strekkmerketrollet Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 så bra :) Ja de han "stimulerer" mest er de som er vondest... jeg fikk maaange nåler i dag og alle var vonde Hadde mye murriger før i dag og i ettermiddag....men nå er det STILLE..! #¤%&/(?= ....så tar meg nok en time til med han i mårra, om ikke noe skjer i natt... har litt troa på at det gjør fødselen lettere...når den først setter igang
Nr2PåVei<3 Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Jeg fikk vell totalt 10 nåler i dag. Ei veninne av meg var med en i Oslo i dag, og hun fikk bare 4 :S men men.. Ja jeg tror det hjelper på modninga selv om det ikke skjer noe merkbart med en gang Kanskje man får en enklere fødsel Håper iallefall på det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå