Gå til innhold

Er det mulig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..å være så sinnsykt glad i melk? Jeg kan jo drikke flere liter melk om dagen. Vanlig lettmelk eller sjokolademelk, den eneste melka jeg ikke vil ha en sånn litago, hvis jeg skal ha ferdigblanda sjokomelk, så må jeg ha den fra TINE.. hehe.. Husker jeg hadde skikkelig kick på melk sist også. Men, åååå det er jo så sinnsykt godt..

Fler som liker melk (litt ekstra) om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg titter bare innom fra 2. tri. Men jeg har også hivd meg på "melkebølgen".

Jeg drikker ikke, og liker egentlig ikke så veldig godt melk til vanlig. Men nå må jeg minst ha en liten om dagen. Jeg merker og at andre melkeprodukter som is (som jeg heller ikke er så veldig fan av til vanlig), og yogurt smaker helt fantastisk ;-) Her er det bare å hive innpå............ :-D

Skrevet

Jeg er veldig glad i melk fra før, og drikker det hver dag, men jeg har ikke merket noe ekstra trang til å drikke det etter at jeg ble gravid.. melk er jo ikke det værste å bli ekstra glad i da.. ;)

sist gang jeg var gravid levde jeg omtrent på lakris og eplejuice en periode.. :P

Skrevet

Jeg tåler egentlig ikke melk og har ikke vært noe veldig glad i det, men nå MÅ jeg ha et glass skummet melk på morningen og et glass sjokomelk på kvelden.. :)

Skrevet

Bra det ikke er bare meg.. hehe..

Skrevet

Er vel kroppen som gir beskjed om at det er litt lite kalsium eller noe da?

Uansett er det ganske vittig med slike kick:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...