Gå til innhold

høgt stoffskifte?

helixxx

Anbefalte innlegg

Eg er, som dåke alle, ute etter å finne ut kvifor eg mistar. Eg trur ikkje det er noko gale med barnet. Eg trur ikkje eg er uheldig (eller ikkje berre det i tilfelle). Er sikker på at "det er noko med meg". På den eine sida er det bra.....det betyr jo at man kanskje kan fixe det. På den andre sida gjer det at eg blir gal og er som ein j... hypokonder som trur at eg er sjuk heile tida. Og eg gjer legen gal med spørsmål som "kan det vere relatert til auka risk for abort" heile tida.....

Har den siste månaden vore plaga med store smerter i magen på venstre side. Som om det "sitter noko der og sperrar". Hadde volsomme smerter i 2 veker (begynte ved eggløsning) som deretter forsvant litt. Begynte på igjen ved neste eggløsning og INGEN smerter igjen no når eg har mensen. Rart!!! Blodprosenten synk, eg har nesten ingen jern og har fått små utslag på blod i avføringen. Var jo overbevist om at dette var farlege greier. Vekta rasa og nedover (høyrest ut som eit luksusproblem, but believe me: NOT!). Tok ørti blodprøver og CT!!!! av bekken og mage. Svaret fekk eg på forrige torsdag. CTen ser fin ut, men eg har visstnok veldig høgt stoffskifte. Så no er mine eigne differentaldiagnoser: kronisk betennelse i tarmen og/eller "berre" høgt stoffskifte og/eller endometriose. Alt av dette kan visstnok medføre økt sjanse for abort. Dette er alltså både godt nytt og dårleg nytt. Høgt stoffskifte må medisinserast og/eller opererast (spørst på årsaken) medan kronisk betennelse i tarmen er stygge greier høyrer eg. Endometriosen (som eg sjølvsaght absolutt ikkje veit at eg har....men som eg lurer masse på) kan vel ikkje fixast lett. Men.....kanskje er det svaret på det eg har leita etter....alltså sjølve ÅRSAKEN????

No skal eg visstnok på utredning for ørti ting (og det er bra!!!!), så vi får jo håpe at dette "går over" snart.........då må mannen overtalast (og det blir like vanskeleg)

Lykke til igjen damer med futt i!!!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...