KzH Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 På jobb idag fikk jeg så voldsomt press oppover mot ribbeina at jeg måtte kaste bhen! Føltes ut som jeg skulle til å svime av konstant. Ikke har jeg fått i meg noe særlig mat idag heller, pga presset, spist en banan, og det føles ut som den ligger i halsen enda. Utrolig ubehagelig. Noen andre ???
april2011mamma Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 har hatt det sånn i over en uke og har det fortsatt jordmor sier hun ligger md hodet mot ribbena og derfor er det ubehagelig og trang når man spiser...... nå har jeg vent meg til å spise smååå porsjoner og sitte/ligge riktig... så får fortsette med det til hun bestemmer seg for å snu seg:) er 31 uker.... lykke til, vet hvor ekkelt det kan føles!!
Jomfruen76 Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har også til tider press oppover, men rekner med at det er babyen som ligger litt høyt oppe i livmoren enda. Har fått beskjed fra lege om at det er for tidlig for at hodet skal ha festet seg i bekkenet enda. Er i perioder veldig ubehagelig, og da kanskje spesielt om natta.
bokormamma Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Jepps, dette har jeg hatt med alle tre. Mine snur seg med hodet ned ganske tidlig, alle har gjort det innen uke 30, men synes da det er moro å skyve rumpa opp og enten inn i ribbeina mine eller utover, slik at det kjenner og ser ut som jeg skal sprekke. Kan bare si som hun før, at det gjelder å spise lite om gangen og liggesitte godt når du kan. Utrolig slitomt! Og BH'en kjennes ut som den holder på å dele meg i to av og til:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå