Gå til innhold

Hvor mange dpo er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke graviditetstegn/PMS tegn har dere? Da har vi noe å fordrive tiden med,,,i tillegg legger jeg spider kabal, blir ALDRI lei :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er BARRE 3 DPO. Null tegn av noen slag. Skal ikkje kjenne etter denne gange men klarer en det da NOPP. Kjekt og høre kva andre sier.

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte :). Jeg strever så hardt med å ikke kjenne etter men det går ikke, men skal ikke teste. Det klarer jeg. Er 11 dpo. Er egentlig helt umulilg å si hva som er innbilning, hva som er symptomer og hva som er PMS, men her er noe om jeg stikker fingeren i jorda:

Småkvalm, klarer ikke å snuse (helt vanlig rett før TR)

Tett i nese (forkjøla heter visst det)

Ømme pupper (etter at jeg har klemt på de en hel dag )

Veldig tydelige drømmer (i over en uke)

Jeg var ekstremt trøtt 7 og 8 dpo med masse stikkinger, sov og sov. Men det gikk helt over 9 dpo, nå er det ikke noe av hverken trøtthet eller stikkinger.

Forrige pp hadde jeg så ekstrem luktesans før TR. Tok det som supersymptom, men betydde tydeligvis ingenting.

3 dpo er tidlig ;).

Skrevet

3 eller 4 dpo her. Tror mest at jeg er 4 dpo da, men er litt usikker pga jeg fikk litt rare resultater på el-testene denne mnd... Foreløpig sympotom er kun stølhet i magen.

Hehe.. det var en god liste du hadde der, Gullis:) Blir sikkert en sånn en på meg om en ukes tid også! Vi får oppdatere tråden etter hvert som dagene går og symptomene kommer snikende =)

Skrevet

bare 1 dpo :P hehe kjenner ingenting

Skrevet

Samme dpo som deg Gullis ;-)

I dag har jeg ikke gjort annet enn å kjenne etter symptomer og google symptomer. Haha :-P Huff og huff... det ER virkelig hardt å være prøver altså.

Mine symptomer siden noen dager etter EL er:

Menssmerter

Kvalm (de to siste dagene)

Ømme bryster (pleier alltid å ha det mellom EL og IKM)

Masse stikk sentrert i magen/livmorområdet/bak symfysen

Lettrørt, irritert, hormonell :-P

Trøtt, men det er ikke så ille nå lenger...

VONDT i korsryggen, langt nede. (Pleier å ha det før TR, men har kommet mye tidligere og kraftigere denne gangen).

Drømmene er tydeligere, men det har jeg ofte i perioder uansett...

Litt svimmel (er det av og til før TR)

Sikkert masse mer også :-P Men jeg tør liksom ikke håpe på noe. Har hatt myyyye mer symptomer før og ikke vært gravid.

Skrevet

Åh , det var lovende da mamma 2011! Blir spennende å følge alle! Disse dpo dagene er noe for seg selv :) Da jeg ble gravid i desember hadde jeg ekstremt ømme pupper, samt en veldig sterk magefølelse på at jeg var gravid. De to "symptomene" har jeg ikke denne gangen :( jeg kommer vel til å gå på do hvert minutt på torsdag!

Skrevet

4 dpo her, en haug med symptomer, men de har jeg hver måned... sukk :'(

Dessuten er det for tidlig, egget har vel ikke funnet seg til rette enda en gang :) MEN er noe nytt denne runden, magefølelsen min sier JAAAA :))

Skrevet

Jeg har liksom lyst til å juble det ene sekundet og gråte det neste... Jeg har fått det for meg at siden jeg testet negativt 9 dpo så KAN jeg jo ikke være gravid. Haha, det er mye rart jeg får for meg :-P

Og nå har jeg jo skikkelig pms, så lurer liksom på om TR kommer for tidlig...

Hadde sååå lyst til å teste i sted, men klarte å la være... Mon tro om jeg klarer å vente til IKM altså :-P

ALT kan jo være et symptom... til og med det å ikke ha noen spesielle symptomer. Alle er jo forskjellige og hver graviditet er forskjellig :-S så håpet er ikke over for noen av oss ennå ;)

Ja, det er spennende at vi kan følge hverandre her på BIM. Hadde jeg ikke kunnet lufte litt tanker her hadde jeg (eller sambo) blitt gaaal :-P

Skrevet

Det tegnet jeg har før TR kommer ja det er . Står på håve inn i alle skap SNOP SNOP. Når det kommer da veit jeg. SNUFS på neste pp.

Skrevet

jeg har nå kjent stikkinger i puppene, har kjent det noen dager egentlig men nå har jeg kjent det selv i de få sekundene av dagen jeg ikke er helt obsessed i tankene på om jeg er gravid

Skrevet

Jeg er 2 dager etter IKM, men ingen positiv test. Føler jeg har alt av symptomer, men vet ikke... Veldig forvirret.. :-/

Skrevet

Jeg er 7 dpo men kan egentlig ikke skryte på meg noen symptomer...Går jo og kjenner etter som bare det, men skuffende så langt!

Men nå er det min første prøveperiode etter aldri så mange år på pilla, så jeg hadde vel ikke visst om jeg var pms eller likevel uansett :)

Eneste symtomet er kløe i fingrene etter å begynne å teste :D

Skrevet

Nå føler jeg at TR nærmer seg.. hahah...dessuten ble jeg plutselig kjempeforkjøla så so long til gravide tett nese, kunne nesten ønske jeg var 4 dpo jeg og for da VET man at det er umulig å kjenne noe som helst

Har dessuten tempet mange ganger i ettermiddag og tempen er veldig lav! Enda jeg farter rundt og holder på her

Skrevet

6-7 dpo (ingen el-tester). Har absolutt ingen symptomer. Er faktisk litt stille nedi der. Var jo slik før 1. mann, men nå etter at spiralen ble borte så har det vært et sabla liv nedi der rundt el og etter. Eneste jeg har nå, som jeg hadde helt frem til positiv test forrige gang, er hvit utflod (sorry). Har jo det vanligvis på denne tiden i syklus, men håper da altså at det vedvarer. Ble plutselig fryktelig fristet til å svi av en strimmel jeg har liggende, men etter å ha drukket masse te og et glass med cola så er vel urinen så uttynnet at selv om det skulle være en mikroskopisk sjanse for en øøøøøøørliten strek, så er nok den borte nå ;-) Egget har vel ikke festet seg ennå heller. Om det er noe som i det hele tatt kan feste seg. Spiller forøvrig også Spiderkabal :-P

Skrevet

Må bare nevne at jeg syntes det var rart at jeg plutselig spratt opp en kilo eller to på vekt. Er litt i slankeste laget om dagen og er inne i en dårlig spiseperiode. Neida, ingen spiseforstyrrelser (vel, alt er jo relativt :-P), men har alltid hatt problemer med å spise nok. Ikke for at det er et vanlig gravidetegn så tidlig, men hvem vet. Ikke har jeg spist noe spesielt salt mat de siste dagene heller *overtolker overtolker*

Skrevet

Åh! En til på spiderkabal!! Jeg har ikke fått opp en eneste en idag og får ikke lagt meg før jeg får opp en. Er fortsatt på middels, kjærsten tar den vanskeligste , den har jeg ikke sjans på ,får ikke bort en rad engang :D! Spiderkabal og BIM, det er der jeg er i mine dpo dager..skal vi holde på med prøvingen en stund så får jeg vel få meg noen flere hobbier ;)

Hvit utflod hadde jeg da jeg var gravid i desember, men barna mine husker jeg ikke..jeg hadde det 7dop-8dpo, da jeg også var så trøtt, men alt gav seg. Kanskje jeg hadde det men så ble det ikke noe...nei, det er tegn på loko når jeg beg å tenke sånn:)

Temper du underveis?

Skrevet

Nei, gjør ingenting egentlig. Har veldig regelmessige sykluser, så regner med at el også er rimelig på tid. Forrige gang brukte jeg faktisk monitor (bare for å ha noe å gjøre!), men den trenden har jeg ikke tatt opp igjen ;-)

Får forøvrig nesten aldri opp kabalen. Kjører med tre stokker, og det går jo opp bare hvert jubelår!

Skrevet

Og trøtt er jeg definitivt ikke! Lys våken :-P

Skrevet

Jeg er idag 5dpo, og skjønner ingenting!

Har testet, men ble negativ!

Jeg har aldri i mitt liv fått mensen etter ''den fastsatte'' dagen, så jeg begynner jo å lure.. Den har alltid kommet på dagen eller gjerne før; aldri over!

Hvor lenge er vanlig å gå over?

Og når burde man begynne å teste?

Bestilte time til legen på mandag i & med vi reiser på ferie til tirsdag & vil ikke gå på noen smeller med alkohol osv. Har også harr livmorbetennelse tidligere, så hvis ikke mensen er kommet innen mandag (da er jeg 11dpo) så får jeg vel ta en sjekk da..

Skrevet

3 stokker kan jeg bare glemme! Altfor vanskelig!

Jeg her 11 dpo i dag og har et temperament som er helt overstyr, hodepine, mensmurringer og tempen dropper = PMS!!! Jeg burde sette meg på et mørkt rom alene og sørge for å ikke ha kontakt med noen. ALT og ALLE irriterer meg i dag, og ikke minst TR som kommer om 3 dager. Sorry sinna sutre innlegg

Lotte, jeg tror du mener IKM, som er forventet mens dag...

Skrevet

Ja,selvfølgelig..!

Jeg har ikke fått satt meg ordentlig inn i alt her enda :/

Uff, da har jeg jo virkelig begynt å snakke om noe helt annet her ja.. Virkelig ikke meningen :)

Skrevet

4 dpo i dag :) stikkingen i eggstokken på høyre side er sluttet nå, håper spiren sitter denne gangen :) hvilke symptomer har dere andre?

Skrevet

Regna litt feil jeg så jeg er faktisk 13 dpo idag :)

Idag er PMS humøret helt borte, jeg er blid som en sol, rolig å harmonisk! Ellers:

Smålkvalm

Litt ømme pupper

Hard i magen

Vondt i tenner, blør litt i tannkjøttet

Tisser mye

Ellers har jeg funnet ut at den tempingen min er helt på trynet. Først tempet jeg feil sted i munnen, og for meg virker det som temping i munnen generellt er veldig usikkert (?). Jeg jobber til daglig med helsepersonell så jeg sjekket på et sykehus jeg var på idag og de sa at anal temping uten tvil er det mest nøyaktige. Hva gjør dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...