Gå til innhold

Sydentur med barn: kan noen hjelpe meg???

Anbefalte innlegg

Tenkte vi skulle til syden for første gang nå i mai med de små på 3 og 5år...

Her er kriteriene mine:

-barnevennlig

-litt stort og godt basseng for store og små

-sand strand like ved

- og ikke ligge så langt fra flyplassen

Titter veldig på StarTour pga bamseklubben ;)

Vi har 3t kjøring TIL flyplassen så derfor er jeg ikke så gira på et sted i syden som ligger så altfor langt unna flyplassen... En 30min busstur er mer enn nok ifra flyplassen til hotellet ;)

Noen gode tips og råd!???

Evt FERIESTED!???

Mottas med stoooooor takk :))

Fortsetter under...

det er veldig fint i alcudi på mallorca, ving har hvertfall en del barnevennlige hoteller der.

vi var på bluestar club dem i tyrkia når vesla var 3år, kjempe fint der, men det er ett stykke fra flyplassen. reiste med star tour

det er også veldig fint på Rhodos vi var på sunwing resort kalithea når hun var 10mnd, var masse barn der og mye gøy som skjedde for barn. reiste da med ving.

Hvor skal du fly fra da?

Vi velger reisemål ut i fra hvor de flyr til fra flyplassen nærmest oss, så her går det i Tyrkia, Bulgaria og Rhodos.

I fjor var vi i Side i Tyrkia. Ligger ca 3 kvarter fra flyplassen. Veldig koselig by med masse hoteller å velge mellom. Tyrkerene er litt "masete" men det gikk helt greit for vår del.

I år skal vi til Rhodos. Her ligger flyplassen på øya så det er max 1t kjøring til hotell samme hvor du skal.

Jeg pleier å ringe et reisebyrå og de er kjempe flinke til å velge hotell for oss. Jeg ramser opp hva vi ønsker og de finner noe som passer. Enkelt og greit! :) Har vært veldig fornyd med Star tour.

Men ring et reisebyrå. De hjelper deg :)

Vi skal hit i år. Jeg gleder meg. Ser veldig barnevennlig ut med både internasjonal og skandinavisk klubb for barn. I tillegg er det all inclusive. Jeg vet om flere som har vært der som skal dit igjen. Det ligger rett ved stranden.

http://www.nazar.no/world

http://www.startour.no/bestill-reise/SearchResult.aspx?q=0ec81cbf9a8546dcbaa896965111e5b5

Her er det strand og shopping i umiddelbar nærhet,

velg superiorleilighet for 2-4 personer, da får dere eger barnerom, med friske barnefarger, barneservice på kjøkkenet, krakk på badet, playstation osv.

Bamseklubb, lekeplass, fotballbane osv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...