Gå til innhold

Seriøst, bruker man lage kake og gi hunden masse usunt når de har bursdag??

Anbefalte innlegg

Kjenner noen som har hund og i dag har hunden fødselsdag, til frokost spiste hunden en stor bløtkake og nå til middag var det snakk om pølse og potetmos og litt vørterøl ved siden av!!

Er folk blitt steike gale??

Fortsetter under...

Vell noe hunde godt, isteden for bløtkake... kan vell ikke være sudt for hundemagen, det?

Kunne godt ha funnet på å gi hunden noe vått for, vom helst, altså kjøtt.

Fremfor tørr for....

Hundene her får ofte gårsdagens middag blandet i foret hver dag, og verken pølser eller poteter er skadelig for hundene, men det vill heller ikke dekke hundens behov da...

Oi! Det var litt vel i overkant. Selv har jeg en vovv som fyller år i Mars og jeg planlegger å lage en kakelignende overraskelse men da noe ala det som annie 16:35 foreslo. Fotballfrue skriver på bloggen sin at hundene hennes er helt ville etter "kaken" som hun "baker" til dem hvert år, her kan du se resultatet!

http://fotballfrue.blogg.no/1284143219_hundebursdagskake.html

Hehe, det er kanskje litt i overkant, men ja, jeg feirer bursdagen til hunden min... Lager bløtkake som han får en liten bit av (en dag i året skader ikke det!), og så får han gjerne godbiter i gave - ikke bare av meg, men av mine foreldre og søsken også (de kommer på besøk og får kaffe og kake). Dere kan gjerne le, men han er en liten hjerteknuser som betyr utrolig mye for oss og er en stor del av familien. ;)

Bikkja her har sensitiv mage, så hun tåler svær lite "menneskemat". De gangene hun har fått det har hun hatt rennaræv etterpå.

Men hun tåler leverpostei da, så det får hun innimellom.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...