Navychick Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Hei, Da er lille prinsessa vår kommet Lille Iselinn ble født 05.02.2011 kl 05.02 på Storken i Bergen 3640 gram og 52 cm <3 Fødselshistorien holder vi for oss selv da den ble lang, hard og traumatisk som sist Skremte til og med vannet av min mor som var med som ekstra støtte... Men alt i alt gikk det bra til slutt og vi har to velskapte barn! Får visst feigt igjen ved fødsel for for "lette" svanger skap Ønsker alle som fortsatt venter lykke lykke til på ferden <3 Å bli mamma er det største i verden <3
Stjerne23 Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer så mye! Jeg har termin på lørdag og håper at prinsessen min kommer da! Var det greit på Storken? Jeg skal også dit.
Navychick Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 fødte på storken ja Alle som jobber der (som jeg traff) var helt fantastiske. Hadde en kjempe fin fødselsopplevelse på tross av alt.
Stjerne23 Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Det høres bra ut! Jeg er førstegangsfødende og er litt spent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå