Gå til innhold

Veldig redd for fødselen:(((

Anbefalte innlegg

Hei dere som kan se.

Jeg er ei dame på snart 42 år som venter ei lita tulle på april. Men jeg gruer så veldig til fødselen og har nesten angst for den nå da det nermer seg. Dette pga. at sist jeg fødte for 5,5 år sia så ble jeg satt igang fordi jeg skulle opereres i armleddene like etter fødsel og hadde smerter de 5 siste mnd både natt og dag slik at jeg ikke fikk sove. Carpal tunnel syndrom heter det. Da jeg ble satt igang gikk det 12 timer før noe som helst skjedde. Fikk da gå i badekaret og da løsnet det,begynte å blø og riene kom. Etter en time med rier,så satte det skikkelig inn. Hadde derfra og de siste 4 timer ikke opphold i riene og jeg åpnet meg ikke før den siste halvtimen. De sto klar med sugekopp og hadde satt intravenøs på meg itilfelle det måtte bli keisersnitt. Men det gikk bra til slutt,ut kom en velskapt gutt på 3290 gr. Men jeg hadde så vondt disse timene så jeg enset nesten ikke ungen da jeg var ferdig,helt utslitt.

Derfor lurer jeg på om noen av dere ser litt hvordan fødselen min vil bli denne gangen. Så HVER SÅ SNILL Å SVAR MEG noen som kan se litt........:)

På forhånd tusen takk:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142881323-veldig-redd-for-f%C3%B8dselen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

uff, det hørtes ikke morro ut. Skjønner du er beskymra, men trur det kommer til å gå mye bedre for deg denne gangen.. Trur fødselen denne gangen tar rundt 3timer og at den går overaskende bra :)

Lykke til

Tusen takk skal du ha for svar. Ser du hvor stor hun evt blir og når(dato)fødselen begynner? Har fått de 4 andre barna(alle gutter)1-2 uker før termin. Gleder oss veldig til å få ei jente nå.

Ha en fin dag,og takk igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...