Gå til innhold

Har dere noen spennende sommerferieplaner da, jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Guttungen fyller et år til sommeren og vi står vel bom fast på ideer på hva vi kan finne på med en 1åring! Vi skulle egentlig til Spania med noen venner med barn i samme alder, men det ble avlyst. Vurderer en bilferie i Norge / Norden, men det er jo begrenset hvor lenge en 1åring orker å sitte i bil også.

Noen som har noen spennende planer ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende og spennende... Men vi drar med all sannsynlighet til Kreta før det blir for varmt der nede (begynnelsen av juni). Ellers tar vi litt ferie i Norge med besøk til nære og kjære her og der. Håper på fint vær og mulighet til å bade litt og kose oss ute. Kjøper inn et lite plaskebasseng så det blir litt sommerferiefølelse i hverdagen også tenker jeg :-) Vil ikke ha altfor stramt program for det skal jo være litt ferie også. Hvis vi ikke skulle dratt til Kreta ville det nok blitt å leie et feriehus i Danmark et par-tre uker.

Skrevet

Jeg og lillesnuppia tar oss en uke i Bergen på besøk hos venner. Har aldri vært i den byen før, så d gleder jeg meg til. Ellers blir vi hjemme, kommer fra og bor i Lofoten, å er så mye folk og liv her på sommern, så morsomt å være hjemme :)

Skrevet

Vi skal ta Kiel ferja og feriere 14 dager på et feriesenter i Nord Tyskland. Det blir første tur som 2 barns foreldre, er spent på hvordan det blir, lillegutt er da 6 måneder og jenta vår 6 år.

Skrevet

Her blir det å leie feriehus i Danmark med et vennepar med baby på nesten samme alder. Da er vesla 7 måneder, og det blir nok hyggelig:-)

I oktober skal vi til syden, det blir interessant. Ellers koser vi oss hjemme i sommer tenker jeg, ny baby og nytt hus og et firbeint "barn" gjør oss mindre mobile enn før.

Men det gjøkke no'!

Skrevet

vi skal på bilferie, eldste er nesten 4år til sommeren og minsten nesten 1år. vi skal reise med min søster m/familie som har barn i ganske lik alder. Vi biler ned til kritiandsand, der blir det to overnattinger slik at vi får gått i dyreparken og sett kapteinsabeltann show. Så går turen videre til med hurtigbåten til Danmark, der skal vi være i 11 netter, på ett veldig fint feriecenter med basseng på annlegget og strand like ved. Så blir det litt forksjellige ting vi gjør i Danmark. vi skal ta oss god tid på veien å stoppe en del. Det blir lagt opp etter ungene så når de trenger pause blir det pause.

Skrevet

Vi skal to uker til Mallcora, 5 stjernes leiligheter. Vi har en på 5 og en på nesten 1 år til sommeren. Gleder oss masse. Ellers skal vi være hjemme og male huset og bade i bassenget i hagen :-)

Skrevet

Mini blir ett år sist i mai. Vi skal to uker til Spania i mai:-) Ellers blir det nok litt båtturer og hytteturer til øyene i nærområdet. Håper vi får gjort noe utvendig rundt huset også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...