Gå til innhold

på plass på fødeavd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

for første gang får jeg testa hvordan bim er på mobilen. :P for nå ligger jeg på fødeavd ;) ble satt i gang i dag tidlig. (3 dager over termin) fordi jeg rett og slett var drittlei og begynte å bli deppa pga dette. Så når jeg kom inn til legen så sa han bare at vi like gjerne kunne sette det i gang :) gjett om jeg ble glad! Nå ligger jeg her med ballongkateter og venter på mer åpning. Så blir det piller i morra.. Legen sa at gutten min kommer SENEST torsdag! Ååå så herlig! Endelig ser jeg lyset i enden av tunnellen :) jeg ligger foreløbig alene på rommet men det er plass til en eller to til :P og rommet har jo bare det beste navnet! "rugekassa" haha. Her ligger vi som venter liksom :P

lykke til til alle dere som venter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så spennende! Masse lykke til med fødsel :)

ja, jeg er ganske misunnelig... Har termin i dag og skulle veldig gjerne vært på føden nå!!

Skrevet

Å så spennende! Lykke til! Da er det ikke lenge til du har en nydelig liten baby i armene dine =)

Skrevet

Masse lykke til Duracellkanin ;-)

Skrevet

håhåii :)

Lykke te!

Skrevet

3 dager på overtid jeg å... vært på føden i hele dag å etter utallige ctg- målinger osv reiste jeg hjem på perm for å prøve å sove.. Er visst ikke svangerskapsforgiftning, men må inn igjen tidlig i morgen.. Er så sliten å lei.. Får ikke sove lengre... Æsj, håper jeg å har legene på min side i morgen. Noen tips for å få legen til å sette meg i gang, Duracellkanine???? Hva sa du?

Skrevet

jeg fortalte dem bare som sant er.. at jeg var møkklei og at jeg begynte å bli deppa pga at jeg var så sliten..

legen var helt enig i at det ikke var noen vits i å vente lenger da.. er jo dumt om mor skal være helt utslitt FØR fødsel..

så bare si det rett ut.. ;)

kanskje de er like snille med deg vettu :)

Skrevet

Hei! Håper det går bra med deg Duracellkanin.

Går det fremover med igangsettingen?

Jeg skal på samtale med jordmor på mitt lokale sykehus i dag, forhåpentligvis kan de sette meg i gang snart også. Litt nærmere termin da, har fortsatt i underkant av 4 uker igjen.

Lykke til, hold oss oppdatert! Hvis du orker da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...