<3 duracellkanin <3 Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 for første gang får jeg testa hvordan bim er på mobilen. for nå ligger jeg på fødeavd ble satt i gang i dag tidlig. (3 dager over termin) fordi jeg rett og slett var drittlei og begynte å bli deppa pga dette. Så når jeg kom inn til legen så sa han bare at vi like gjerne kunne sette det i gang gjett om jeg ble glad! Nå ligger jeg her med ballongkateter og venter på mer åpning. Så blir det piller i morra.. Legen sa at gutten min kommer SENEST torsdag! Ååå så herlig! Endelig ser jeg lyset i enden av tunnellen jeg ligger foreløbig alene på rommet men det er plass til en eller to til og rommet har jo bare det beste navnet! "rugekassa" haha. Her ligger vi som venter liksom ↲ lykke til til alle dere som venter!
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Å, så spennende! Masse lykke til med fødsel ja, jeg er ganske misunnelig... Har termin i dag og skulle veldig gjerne vært på føden nå!!
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Å så spennende! Lykke til! Da er det ikke lenge til du har en nydelig liten baby i armene dine =)
Oda88 Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 3 dager på overtid jeg å... vært på føden i hele dag å etter utallige ctg- målinger osv reiste jeg hjem på perm for å prøve å sove.. Er visst ikke svangerskapsforgiftning, men må inn igjen tidlig i morgen.. Er så sliten å lei.. Får ikke sove lengre... Æsj, håper jeg å har legene på min side i morgen. Noen tips for å få legen til å sette meg i gang, Duracellkanine???? Hva sa du?
<3 duracellkanin <3 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2011 jeg fortalte dem bare som sant er.. at jeg var møkklei og at jeg begynte å bli deppa pga at jeg var så sliten.. legen var helt enig i at det ikke var noen vits i å vente lenger da.. er jo dumt om mor skal være helt utslitt FØR fødsel.. så bare si det rett ut.. kanskje de er like snille med deg vettu
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Hei! Håper det går bra med deg Duracellkanin. Går det fremover med igangsettingen? Jeg skal på samtale med jordmor på mitt lokale sykehus i dag, forhåpentligvis kan de sette meg i gang snart også. Litt nærmere termin da, har fortsatt i underkant av 4 uker igjen. Lykke til, hold oss oppdatert! Hvis du orker da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå