Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Hva gjør dere når disse nyfødte er så hard i magen og helt tydelig plages av det? Jeg har prøvd massasje og det fungerer bare når han ikke er hard i magen. Altså bare for å få ut bæsjen. Kan jeg gi han litt sviskejuice/saft som man får kjøpt på butikken? Mener det står 0-4 mnd på den men er litt skeptisk til å gi han det når han bare er 3 uker. Hva gjør dere? Bruker HIPP mme da han er allergisk så å bytte mme merke er uaktuelt.
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Du kan fint gi sviskersaft. Det fikk jeg beskjed om av to leger og helsesøster.. Om du kjøper den på glass eller lager selv, blir det samme, inneholder kun svisker og vann begge deler.. Men husk at han ikke trenger så mye, for han har i grunnen en veldig liten mage ennå.. Jeg ble anbefalt svisker framfor malt, da malt inneholder gluten og sukker og i tillegg kan gi magevondt..
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Frys ned i isbitterninger, så slipper du å stå igjen med masse som må kastes.. Lett å ta opp og tine..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2011 okei, da prøver jeg den sviskesaften. Holder vel med 5-10 ml første gangen. Malt har jeg dårlig erfaring med ja så det gidder jeg ikke å kjøpe engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå