Hønemor ___ Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Har IKM på onsdag og lurer på når jeg skal teste . hva gjør dere ?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Ikm i dag..vet ikke helt når jeg skal teste...hadde jeg hatt tester hjemme, hadde jeg nok allerede testa hver dag en ukes tid eller noe sånn (så derfor har jeg ikke tester hjemme lengre) Forrige pp lurte meg litt med et par dager, så..kanskje onsdag..hvis jeg klarer og la være å gå på meny og handle i dag da (selger rfsu sine tester). Har litt lyst og...på en måte.. Hehe. De forbaska testene altså!!! Vi skule fått et stempel på rumpa eller noe når vi var blitt gravide....hadde vi sluppet alt dette styret med testing og venting o.s.v.
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har ikm onsdag/torsdag, så jeg skal prøøøøve å vente med å teste til fredag hvis ikke tanten dukker opp ;-) Haha, Drømme stress-less, et stempel på rumpa hadde vært noe ;-)
VesleNina Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 ikm onsdag/torsdag...testa meg i dag(klarte ikke vente lenger) og den var viste tydelig positiv :-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå