Gå til innhold

Da er jeg endelig gravid igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter SA i oktober og 5 forsøk på å bli gravid igjen med nummer 3 sitter endelig spira! Det var en ufattelig lettelse. Jeg hadde begynt å miste håpet litt, og trodde kanskje noe var galt etter SA, men heldigvis ser det ut til at alt er som det skal.

Merkelig med det... for etter de 4 første forsøkene trodde jeg hver gang at jeg var gravid, og kjente alle mulige tegn. Nå kjenner jeg egentlig ikke noe spesielt. Så det er nok litt ønsketenking :)

Nå håper jeg bare det går bra denne gangen. Kjenner at jeg er ekstra nervøs og urolig. Hver eneste lille mage- eller ryggsmerte eller den minste lille antydning til blødning gjør meg kjempe redd, og jeg går på do og sjekker flere ganger om dagen. Håper jeg klarer å roe meg litt snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med spiren! Det er stooor sjanse for at alt går veldig bra denne gangen, så prøv å senke skuldrene og nyt å være gravid! Du er jo kjempeheldig :-D

Skrevet

Tusen takk! Jeg prøver å ikke tenke på det, og krysser fingrene for at det skal gå bra. Er så utrolig lettet og glad, så håper følelsen varer i ca 35 uker til :)

Skrevet

Gratulerer så mye, håper at spiren har satt ankeret skikkelig godt fast! Prøv og slappe av og nyte tiden, det er unasett ikke noe du får gjort fra eller til... Det eneste som hjelper er vel og prøve og ikke stresse.. lettere sagt en gjort, jeg vet!

Så kjøp deg ett koselig blad, en god sjokolade og fin frem pleddet. Kos deg i kveld og nyt livet!

Skrevet

gratulerer med spire :D

Skrevet

Gratulerer så masse! Kose deg med magen! :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Senk skuldrene dine og nyt svangerskapet. Ta deg en tur på spa og få en gravid spa pakke allerede nå. Er bare utrolig deilig å kunne slappe av litt. Og hvis det hjelper deg med å få senket skuldrene dine litt, så er jo det bare positivt. Uansett hva du gjør, gjør det som får deg til å nyte svangerskapet, ikke til å stresse rundt det.

Og igjen! GRATULERER!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...